DR vil droppe julekalender for de små.. Sæ~
Fra : Bente

Dato : 30-05-07 17:11

DR har i år valgt at droppe julekalenderen for de 3-7 årige og i stedet for
satse på de lidt ældre børn og unge hvor den sendes kl 19:30.
det betyder at den alders gruppe som tror mest på julen ikke får den
oplevelse af en julekalender som alle de andre år.

skriv under og vær med til og få julen tilbage til dem der tror mest på den

http://www.julekalender.underskrifter.dk/index.php

Hilse Bente

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 30-05-07 18:41

"Bente" <engel76FJERN&DETTE@stofanet.dk> wrote in

> skriv under og vær med til og få julen tilbage til dem der tror mest
> på den

Hvis du forventer at blive taget seriøst (ikke af os, men af DR), så lav en
seriøs kampagne.

Det dér lal hvor hvemsomhelst (f.eks. både Bamse og Kylling) kan "skrive
under" bliver næppe betragtet som mere end et underholdende indslag.

Må jeg istedet foreslå at man bruger DR's udemærkede online klagesystem:

http://www.dr.dk/OmDR/Kontakt_DR/Kontaktformular/20061106112043

Tænk hvis 3000 mennesker havde brugt den formular til at klage....

Fra : Michael Zedeler

Dato : 30-05-07 18:44

Bente wrote:
> [...]
> oplevelse af en julekalender som alle de andre år.
>
> skriv under og vær med til og få julen tilbage til dem der tror mest på den

Ja. Det burde forbydes.

stopforbudteting.underskrifter.dk

Mvh. Michael.

Fra : Lars Raaby

Dato : 30-05-07 20:25

Bente skrev:
> [...]
> oplevelse af en julekalender som alle de andre år.
>
> skriv under og vær med til og få julen tilbage til dem der tror mest på den

Har du et link hvor der står at DR ikke vil lave en julekalender?

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Bare mig

Dato : 31-05-07 16:56

Det var præcis det samme sidste år. Der var også underskriftindsamling,
fordi DR ville droppe den og så vidt jeg ved, holdt de fast i det?