hvornår kommer momsen retur?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-06-07 12:24

1. april afleverede jeg mine bilag for 1. kvartal til min revisor så der
kunne blive lavet momsregnskab.

Nu er det så 1. juni.. hvornår kan jeg regne med at få mine
moms-udgifter returneret?

Fra : Holst

Dato : 01-06-07 12:38

Robert Eriksen wrote:

> 1. april afleverede jeg mine bilag for 1. kvartal til min revisor så der
> kunne blive lavet momsregnskab.
>
> Nu er det så 1. juni.. hvornår kan jeg regne med at få mine
> moms-udgifter returneret?

Tidligere hed det tre uger, hvilket vil sådan cirka er i dag, hvis Skat
har modtaget momsangivelsen den 10. maj, hvilket jo vist er seneste
mulighed.

Ellers kontakt Skat og spørg dem. De kan nok bedre give dig et præcist
svar, end vi kan.

Fra : RIP

Dato : 01-06-07 13:15

Det hedder stadig SENEST 3 uger, disse regnes fra indberetningstidspunktet.

mvh

René

Fra : Allan Soerensen

Dato : 01-06-07 18:04

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> 1. april afleverede jeg mine bilag for 1. kvartal til min revisor så der
> kunne blive lavet momsregnskab.

Hvornår du har afleveret bilag til din revisor har ingen betydning for
hvornår du får moms retur

> Nu er det så 1. juni.. hvornår kan jeg regne med at få mine moms-udgifter
> returneret?

Moms for 1. kvartal skulle først være angivet den 10. maj, så der er ikke
gået 3 uger endnu.

Fra : Holst

Dato : 01-06-07 18:21

Allan Soerensen wrote:

> Moms for 1. kvartal skulle først være angivet den 10. maj, så der er ikke
> gået 3 uger endnu.

10 plus 21 er 31, og i dag er det den 1. juni ... Så de tre uger er lige
præcis gået.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 01-06-07 22:09

> 10 plus 21 er 31, og i dag er det den 1. juni ... Så de tre uger er lige
> præcis gået.

+ bankdage

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 03-06-07 09:01

Hejsa

>1. april afleverede jeg mine bilag for 1. kvartal til min revisor så der
>kunne blive lavet momsregnskab.
>
>Nu er det så 1. juni.. hvornår kan jeg regne med at få mine
>moms-udgifter returneret?

Mit plejer at kommer 5-7 bankdage efter jeg elektronisk har foretaget
indberetningen.

Så måske din revisor er lidt langsom !

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : Karsten H.

Dato : 03-06-07 09:28

www.netink.dk / www.GPSdebat.dk wrote:
> Hejsa

> Mit plejer at kommer 5-7 bankdage efter jeg elektronisk har foretaget
> [...]

Man kan også bare indsende den gammeldags momsredegørelse - samme tidsrum
+/- helligdage.
Karsten H. (7870)
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)