MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer med media-player i Vista
Fra : Janos

Dato : 05-06-07 18:32

Hej

Jeg er stødt på et problem når jeg afspiller mp3 filer i mediaplayer. I
slutningen af hver nummer, er det lige som om musikkern hakker, før (10-15
sec. før) den skifter til næste nummer. Det sker kun på den bærbare maskine
med vista
som skulle være kraftig nok til at afspille mp3 filer. Maskinen har 2 GB ram
så det burde jo ikke være problemet.

Har det noget med vista at gøre?
Har andre været ude for dette?

Hilsen Janos

Fra : Richard Thune

Dato : 05-06-07 18:42

"Janos" <jan.starup@væk.hjortegaarden.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> maskine med vista
> som skulle være kraftig nok til at afspille mp3 filer. Maskinen har 2 GB

Ja jeg havde det samme og har fået det fjernet ved at frakoble alle effekter
på lydkortet. Egenskaber for højtalere/udvidelser.
RT