MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tom ny fane
Fra : Mona

Dato : 03-06-07 00:38

Fortæl mig lige hvordan jeg får en ny fane i Explore til at vise fx Google?

Fra : L.E.P.

Dato : 03-06-07 08:30

Sun, 3 Jun 2007 01:38:25 +0200, skrev "Mona" <cybercity@mail.dk> :

>Fortæl mig lige hvordan jeg får en ny fane i Explore til at vise fx Google?

Vælg den side du vil vise i en ny fane som Startside.

Gå til:

Internetindstillinger > Faner/Knap Indstillinger og sæt hak ved 'Åben
startsiden på nye faner........'

Hilsen Lars

Fra : Mona

Dato : 04-06-07 05:19

> Gå til:
>
> Internetindstillinger > Faner/Knap Indstillinger og sæt hak ved 'Åben
> startsiden på nye faner........'
>
> Hilsen Lars

Mener du -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Faner -> Indstillinger ->
Åbn startsider på nye faner i stedet for en tom side.

Det ændre ikke noget :(

Fra : L.E.P.

Dato : 04-06-07 06:51

Mon, 4 Jun 2007 06:18:51 +0200, skrev "Mona" <cybercity@mail.dk> :

>Mener du -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Faner -> Indstillinger ->
>Åbn startsider på nye faner i stedet for en tom side.
>
>Det ændre ikke noget :(

Ja, men du skal selvfølgelig først oprette den side der skal åbne som
startside.

Den første gang du åbner en ny fane, vil der måske komme en
informationsside frem (kan ikke huske indholdet), men her skal du bare
sætte hak ved 'Vis ikke denne ???? igen' - så kommer startsiden frem
på den nye fane.

PS. Jeg tager på ferie om et par timer, så det bliver nok det sidste
svar jeg kan give i denne omgang.

Hilsen Lars

Fra : Lone

Dato : 04-06-07 15:45

"Mona" <cybercity@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Fortæl mig lige hvordan jeg får en ny fane i Explore til at vise fx Google?

Gad vide om det er dét her du mener i IE7:

Du skriver fx. google.dk eller google.com oppe i 'søg'-feltet (du kan også
godt bruge 'adresse'- feltet ) og så holder du 'alt' tasten nede og trykker
på 'enter' tasten.

--
vh Lone