MS Windows
briani 27239
Filformatet 3GP
Fra : LG

Dato : 02-06-07 11:09

Hejsa
jeg har købt et Sony-ericssom kamera, hvis video-filer har formatet .3gp

Min egen windows XP kan afspille dem i Medie Player 10, men hvis vil jeg
afspille filmene på mine venners computere, vil deres MediePlayer 10 ikke
afspille disse filer.
Er der nogen der kender en løsning?
mvh
Leif

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-06-07 11:09

On Sat, 2 Jun 2007 12:09:26 +0200, LG wrote:

> Er der nogen der kender en løsning?

Lidt googl'ing gav mig dette:
http://www.free-codecs.com/guides/How_to_play_3GP.htm

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-06-07 17:26

"LG" <leifgraversen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afspille filmene på mine venners computere, vil deres MediePlayer 10 ikke

Hej.

Du kan download vlc player her http://www.videolan.org/vlc/ den kan afspille
næsten alt, og man behøver ikke og have alle mulige codec pakker
installeret, og så er den gratis.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.