MS Windows
briani 27239
Defragmenteringsprogram til vista
Fra : Karsten

Dato : 02-06-07 10:31

Er dert nogen, der kan anbefale en god program til at defragmenter mine
harddiske med under vista, helst freeware!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-06-07 10:41

On Sat, 2 Jun 2007 11:31:04 +0200, "Karsten" <faerk@skjern-net.dk>
wrote:

>Er dert nogen, der kan anbefale en god program til at defragmenter mine
>harddiske med under vista, helst freeware!

Hmm tja det er jo indbygget?

--
Martin Johansen [6000]
http://martinlj.blogspot.com

Fra : Karsten

Dato : 02-06-07 11:19

> Hmm tja det er jo indbygget?

Det er bare lige det, at med den indbygget, kan jeg ikke selv bestemme
hvilken drev jeg vil defragmentere, for det kan man jo under Xp

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-06-07 11:47

On Sat, 2 Jun 2007 12:19:06 +0200, "Karsten" <faerk@skjern-net.dk>
wrote:

>Det er bare lige det, at med den indbygget, kan jeg ikke selv bestemme
>hvilken drev jeg vil defragmentere, for det kan man jo under Xp

Det har du faktisk ret i.. Jeg troede bare det var mig der ikke kunne
finde den option.. hehe.

Det betyder nu ikke så meget for mig, da jeg bare lader den stå natten
over og ordne det den har lyst til.

Kan desværre ikke hjælpe dig videre til et andet program :(

Fra : Bjarne Chr

Dato : 02-06-07 11:51

"Karsten" <faerk@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse
> Er dert nogen, der kan anbefale en god program til at defragmenter mine
> harddiske med under vista, helst freeware!
-------------------
Prøv med Auslogics Disk Defrag den er gratis
http://www.auslogics.com/disk-defrag/index.php

Bc

Fra : Karsten

Dato : 02-06-07 12:55

"Bjarne Chr" <bjach@SLETwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> "Karsten" <faerk@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv med Auslogics Disk Defrag den er gratis
> http://www.auslogics.com/disk-defrag/index.php
>
> --
Mange tusinde tak for hjælpen