MS Windows
briani 27239
Irriterende start meddelse i XP
Fra : gc

Dato : 01-06-07 07:15

Når jeg starter min XP op får jeg et vindue op: ingen disk i drevet.
og den indeholder følgende meddelse : Exception processing message
c0000013 parameters 75b4.......

Og jeg kan vælge at Annuller - Forsøg igen - fortsæt.

Hvis jeg annullere køre maskinen fint videre.

Det startede efter jeg afinstallerede et program.
og min systemgendannelse var desværre slået fra.

Jeg har prøvet programmet "startup inspector"
men den viser ikke noget unormalt.

Er der noget andet man kan gøre.?

/Gert

Fra : Ole C

Dato : 01-06-07 09:36

gc skrev blandt andet:

> [...]
>
> Det startede efter jeg afinstallerede et program.
> og min systemgendannelse var desværre slået fra.
>
> Jeg har prøvet programmet "startup inspector"

Du skulle bruge lidt tid på Google med søgeordene: "Exception processing
message c0000013".
Mange har det samme problem som du, men det ser ikke ud til at der er en
enkel løsning. Nogle løser problemet ved at fjerne en linie i msconfig -
andre med en scanning for virus - og andre igen med afbrydelse og
efterfølgende genindlæsning af kortlæser eller floppy-drev etc.

--
vh
Ole C.

Fra : gc

Dato : 01-06-07 10:56

> Du skulle bruge lidt tid på Google med søgeordene: "Exception processing
> message c0000013".

God ide, det gør jeg.
Tak.

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-06-07 20:39

gc skrev:

> Det startede efter jeg afinstallerede et program.

Du kan prøve at installere samme program igen,
der er sikkert gået noget galt ved afinstalleringen.

Ellers må du lede efter tilgange i reg-basen, og
eventuelt køre en Ccleaner (Scan efter problemer),
den kan måske løse problemet.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 03-06-07 14:00

On 1 Jun., 08:15, "gc" <gertc-sl...@msn.com> wrote:
> [...]
> c0000013 parameters 75b4.......
>
> Og jeg kan vælge at Annuller - Forsøg igen - fortsæt.

Den fejl du omtaler kan genereres af programerne dit.exe eller
qttask.exe.

Prøv at klikke på "kør" i startmenuen. derpå skriver du msconfig og
trykker enter.
Nu kommer du ind i en menu, hvor du vælger start i fanabladet foroven.
nu kommer der en liste over programmer, fjern fluebenet i dit.exe
qttask.exe hvis de er det, og afslut.
Næste gang du starter maskinen vil den gøre opmærksom på at der er
lavet rettelser, det skal du så bare sige OK til.

Hilsen Kim

Fra : gc

Dato : 06-06-07 06:36

Nu kommer du ind i en menu, hvor du vælger start i fanabladet foroven.
nu kommer der en liste over programmer, fjern fluebenet i dit.exe
qttask.exe hvis de er det, og afslut.

Den er der ikke, ellers tak.