MS Windows
briani 27239
Fra Vista tilbage til XP
Fra : Peter Heide

Dato : 31-05-07 20:09

Jeg har et pre-installeret Vista på min nye PC jeg overvejer kraftigt at
inst. XP på den.

Nogen hér der kan give mig et link; en hjemme-
side med tip om hvilken måde det er bedst at løse den opgave på ?

Det er langt tid siden, jeg sidst har gjort det og dengang smækkede
jeg bare WinXP CDen i drevet og overskrev den gamle Windows.

Sorry. Hvis jeg har postet dette to gange.

Fra : hcma

Dato : 31-05-07 20:43

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg bare WinXP CDen i drevet og overskrev den gamle Windows.
>
> Sorry. Hvis jeg har postet dette to gange.

http://www.hcma.dk/tips111to120.htm#no119
m v h
hcma

Fra : Peter Heide

Dato : 31-05-07 21:23

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.hcma.dk/tips111to120.htm#no119
> m v h
> hcma

Mange tak. Fin hjemmeside. Findes der også sådan een
til Vista ? Den er der sikkert mange der kan bruge.