Ændre submit ...
Fra : Frank

Dato : 06-06-07 14:52

Fra php kalder jeg en form, der indeholder en submit botton:
Det ser sådan her ud:

<input class="button" type="submit" value="{Continue}">

Med "MouseOver" kan jeg se, at jeg submitter et forkert program!
Hvordan ændrer jeg "submit"?

På forhånd tak,
Frank

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 06-06-07 15:17

Frank wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
>
> <input class="button" type="submit" value="{Continue}">
>
> Med "MouseOver" kan jeg se, at jeg submitter et forkert
Kan du ikke prøve at hvis hvor det er henne ?

Fra : Frank

Dato : 06-06-07 15:30

Jeg er ikke meget for at lægge min kode ud på nettet, men hvis du
sender en email til frank@neergaard.dk, så kan jeg sende
programmerne til dig!

tak igen

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 06-06-07 15:36

Frank wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Jeg er ikke meget for at lægge min kode ud på nettet, men hvis du
> [...]
Okay.. Men hvad er hjemmesiden ?

Fra : Frank

Dato : 06-06-07 15:38

Siden er ikke public endnu!

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 06-06-07 15:44

Frank wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Siden er ikke public endnu!

Nååår..

Fra : Frank

Dato : 06-06-07 15:59