Min opret side skal kunne gemme flere oply~
Fra : Christian Jørgensen

Dato : 05-06-07 16:40

Hej.

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg har et login system, som virker
helt perfekt, men jeg vil gerne have lavet det sådan, så man også
skal indtaste sit navn og mail, MEN hvordan gør jeg det ?
Jeg har lavet to nye rækker i min mySQL database, og jeg har
sådan prøvet at sætte noget $_POST['name'] og $_POST['mail'] ind
der hvor der også står $_POST['username'] og $_POST['pass'], men
jeg kan bare ikke få det til at virke, og når jeg sætter det ind
med mail og name, så kan opret.php slet ikke sende noget til
databasen.

Jeg har lagt login.php og opret.php ind her så kan i se det. Her
har jeg dog ikke lagt $_POST['name'] og $_POST['mail'] ind. Men
hvis der er nogen der ville fortælle hvor jeg skal sætte det ind
henne ville jeg blive glad :)
Se det her http://www.chrlogin.frac.dk/bruger

På forhånd tak

// Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 05-06-07 17:22

Christian Jørgensen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> har jeg dog ikke lagt $_POST['name'] og $_POST['mail'] ind. Men
> hvis der er nogen der ville fortælle hvor jeg skal sætte det ind

har fået det til at virke..