AspPdf
Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 08:07

Hej NG

Er der nogen, som har erfaringer med denne komponent...AspPdf fra Persist...

Hvis der er, kunne jeg så evt. se lidt kodeeks. omkring udtræk fra
database...
eller en henvisning til samme...

Jeg syntes ikke lige, det ligger ligefor, at gå til denne komponent...

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 08:54

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> database...
> eller en henvisning til samme...
>
> Jeg syntes ikke lige, det ligger ligefor, at gå til denne komponent...

Har du prøvet Persits' hjemmeside...?
(Altid godt at prøve producentens hjemmeside først !)

Der er op til flere eksempler og tilmed en manual !!!

http://www.asppdf.com/

God fordøjelse !

Neuhafen

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 21:26

"Neuhafen" <neuhafen sNaBeL-A neuhafen dk> skrev >
> Har du prøvet Persits' hjemmeside...?

Ja, jeg har gravet lidt ned i substansen, og er ved at få brygget noget
sammen...

> (Altid godt at prøve producentens hjemmeside først !)

Har skam været der...
Det var bare, hvis der var en, som lige lå med lidt eks.kode...

> God fordøjelse !

Ja dak...

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 07:01

> [...]
> sammen...

> Har skam været der...
> Det var bare, hvis der var en, som lige lå med lidt eks.kode...

Hvis du går ind under Live Demo, vil du finde MASSERE af kode eksempler !
http://www.asppdf.com/livedemo.html

Neuhafen

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 23:20

"Neuhafen" <neuhafen sNaBeL-A neuhafen dk> skrev > Hvis du går ind under
Live Demo, vil du finde MASSERE af kode eksempler !
> http://www.asppdf.com/livedemo.html

Ja tak...
2. Database-Driven Reporting
Lige nøjagtig dér jeg har været og hentet det jeg brygger på...

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-07 08:16

> [...]
>
> Ja tak...
> 2. Database-Driven Reporting
> Lige nøjagtig dér jeg har været og hentet det jeg brygger på...

Problem:
Jeg vil gemme den genererede .pdf med denne kode..
Path = "files/test.pdf"
FileName = Doc.Save(Path)

Det giver en serverfejl http 500
Kan i hjælpe...
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-07 08:44

> Problem:
> Jeg vil gemme den genererede .pdf med denne kode..
> Path = "files/test.pdf"
> FileName = Doc.Save(Path)

Uden at have testet det, vil jeg tro at du skal ud i noget:

Path = Server.MapPath(".") & "/files/"
FileName = Doc.Save(Path) & "test.pdf"

Ved som sagt ikke om det virker, men det er i hvert fald fremgangsmåden i
Persits' ASPUpload.

Neuhafen

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-07 08:46

"Neuhafen" <neuhafen sNaBeL-A neuhafen dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> FileName = Doc.Save(Path) & "test.pdf"
>
> Ved som sagt ikke om det virker, men det er i hvert fald fremgangsmåden i

Fandt lige denne på asppdf.com

Filename = Doc.Save( Server.MapPath("hello.pdf"), False )

http://www.asppdf.com/manual_03.html

Neuhafen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 08-06-07 10:18

On Fri, 8 Jun 2007 09:16:12 +0200, "bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> wrote:

>Det giver en serverfejl http 500
>Kan i hjælpe...

Fejl 500 er en "ikke-teknisk" fejlmelding.
For at få den rigtige fejlmelding (i IE), skal du gå i:
Funktioner | Internetindstillinger | Avanceret
- her finder du "Vis meddelelser om uskadelige HTTP-fejl"
som *ikke* må være krydset af.

Når du har gjort det, får du de rigtige ASP-fejlmeddelelser.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj