SharePoint Designer
Fra : Klaus Linnert

Dato : 01-06-07 17:40

Hej alle

Er der nogle bruger af Frontpage afløser Office SharePoint Designer?
Jeg har selv lige i dag erhvervet mig programmet efter at have været
trofast bruger af Frontpage i snart tja 8-10 år eller mere.
Jeg har ikke fået set så meget på det endnu, men ville da være
interesseret i at høre om der var andre der har købt det og hvad i
syntes om det

Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 02-06-07 08:06

Hej
Jeg er også interesseret
hvad koster det ???

Per

Fra : enkvinde

Dato : 02-06-07 19:41

> [...]
> Jeg har ikke fået set så meget på det endnu, men ville da være
> interesseret i at høre om der var andre der har købt det og hvad i syntes

Hej Klaus

Det er ikke for at være ordkløver, men FrontPages afløser er i mine øjne
Microsoft Expression Web
http://www.microsoft.com/products/expression/en/web_designer/fpwd_faq.mspx .

Expression har været ude i en beta version som nogen af os herinde legede
lidt med og det så både spændende og lovende ud.

SharePoint Designer tror jeg faktisk ikke ret mange tidligere Frontpage
brugere vil benytte. Det er lidt som at skyde gråspurve med kanoner, fordi
et SharePoint webhotel koster kassen.

Hilsen Eva

Fra : Erik Andersen

Dato : 04-06-07 14:57

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Expression har været ude i en beta version som nogen af os herinde legede
> lidt med og det så både spændende og lovende ud.
> Hilsen Eva

Den danske udgave af Expression Web må da være lige på trapperne. Er der
nogen, som kan bekræfte det?
mvh
Erik

Fra : Klaus Linnert

Dato : 05-06-07 21:49

enkvinde explained on 02-06-2007 :

> [...]
> brugere vil benytte. Det er lidt som at skyde gråspurve med kanoner, fordi et

Hej Eva

Min første oplevelse hos dem jeg normalt handler med lød at SharePoint
var afløseren, og jeg skal da tilstå at jeg ikke undersøgte dette
yderligere. Men efter at have læse dit link, kan jeg kun give dig ret.
Jeg kendte ikke programmet du omtaler.

Prisen for SharePoint var da til at holde ud 948,91 inkl. porto 8-o

Hilsen Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : enkvinde

Dato : 06-06-07 10:11

> Prisen for SharePoint var da til at holde ud 948,91 inkl. porto 8-o

Hej Klaus

Ja 950 kr er jo ikke galt. Men det var slet ikke indkøbsprisen for
programmet, jeg tænkte på, da jeg skrev at, det var dyrt.

Næh, jeg tænkte på prisen for et webhotel med SharePoint udvidelser.
Når man benytter SharePoint mange muligheder, kan man ikke nøjes med et
almindeligt webhotel som understøtter FrontPages. I stedet skal man have en
udbyder som understøtter SharePoint. Og et web hotel med SharePoint koster
kassen.

For mig er der i alt fald en væsentlig forskel på 9 kr om måneden og så 299
kr pr måned, som jeg lige har surfet rundt og set er en meget normal pris
for webhoteller med Share Point.

Hilsen Eva

Fra : Klaus Linnert

Dato : 06-06-07 21:08

on 06-06-2007, enkvinde supposed :

> [...]
> kr pr måned, som jeg lige har surfet rundt og set er en meget normal pris for

Hej Eva

Øh ikke forstået, jeg anvender det på FrontPage sted uden problemer. I
øvrigt har jeg hjemtaget Expression og jeg kan fortælle dig at der
overhovedet ingen forskel er på de to programmer så vidt jeg
umiddelbart kan se. Jeg har ikke testet det yderligere, men jeg vil
gøre det.

Hilsen Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Bent Holst

Dato : 06-06-07 22:21

Hej Klaus!

Er det en dansk udgave af Expression Web?, du har købt, og hvad kostede den?

Venlig hilsen
Bent.

Fra : Klaus Linnert

Dato : 07-06-07 20:51

Bent Holst presented the following explanation :
> Hej Klaus!
>
> Er det en dansk udgave af Expression Web?, du har købt, og hvad kostede den?
>
> Venlig hilsen
> Bent.

Hej Bent

Ja den er på dansk og den kostede 948,91 alt inkl.

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Heine Svendsen

Dato : 11-06-07 19:58

Klaus Linnert skrev:
> Bent Holst presented the following explanation :

> Hej Bent
>
> Ja den er på dansk og den kostede 948,91 alt inkl.

Det var en opdatering fra Frontpage, ikke?
Så vidt jeg kan se koster SharePoint Designer omkring de 2600 kr.
inkl. moms fra ny.

Expression Web har jeg lidt sværere ved at finde, det lader til at
man ikke kan købe det gennem de sædvanlige kanaler.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-06-07 21:19

http://www.microsoft.com/danmark/msdn/expressionweb/koeb_nu.aspx

http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=420&Sort=Wanted&Soegeord=%22Expression+Web%22

http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=136&Sort=Wanted&Soegeord=%22Expression+Web%22

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Klaus Linnert

Dato : 12-06-07 22:09

> [...]
>
> Expression Web har jeg lidt sværere ved at finde, det lader til at man ikke
> kan købe det gennem de sædvanlige kanaler.

Hej Heine

Nej det er ikke en opdatering, det er en fuld version.

Klaus

P.S. Skal måske oplyse at jeg bestilte en Frontpage 2003 men fik
SharePoint Designer :D

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!