login
Fra : Brian Nielsen

Dato : 29-05-07 20:59

Hej alle. jeg er ved at lave en hjemmeside til et vandværk som hedder
http://www.ndrv.dk/ . Hvor jeg har levet sådan at forbrugerne kan indtaste
selvaflæsning Jeg har tænkt at indsætte et linkt i venstre side. Dette link
skal munde ud i at man kommer til en login side med BRUGERNAVN og PASSWORD
og når man så indtaster i felterne og logger på kommer man kun til sin egen
aflæsnings hvor der står navn, adresse, aflæsning ved sidste indbetaling
o.s.v. Midt problem er nu at hvis jeg laver sådan en login side kommer alle
til den samme side, uden at den henter data op fra databasen det jeg gerne
vil er at den henter data op fra databasen som passer til BRUGERNAVN og
PASSWORD.

Jeg har lavet hjemmesiden med Dreamweaver og kodet i PHP med Mysql database.

Jeg har lavet noget hvor du bare indtaster et kodeord eller (password) i
feltet i venstre side nederst. mit password er ae5uyfio

MVH Brian Nielsen