Server.ScriptTimeout - skal den bruges på ~
Fra : Morten

Dato : 29-05-07 19:46

Hej

Jeg skal bruge følgende kode "Server.Scripttimeout = 600" så mine Session
variabler eksistere længere.

Skal jeg sætte koden på ALLE sider jeg opretter session variabler på, eller
er det nok at den bare sættes i toppen af første side (default) og så virker
den også når jeg opretter session variabler på de efterfølgende sider?`

/Morten

Fra : Morten Lassen

Dato : 29-05-07 22:41

On Tue, 29 May 2007 20:45:50 +0200, "Morten"
<FJERN_post@simonsen.mail.dk> wrote:

> [...]
>den også når jeg opretter session variabler på de efterfølgende sider?`

Hvis du vil have at dine sessions skal vare længere, skal du bruge
session.sessiontimeout=<antal minutter>. Default er 20 minutter.
Det er nok at angive den én gang. Du kan i øvrigt selv checke
sessiontimeout ved at skrive response.write session.sessiontimeout
på en anden side.

Server.Scripttimeout er den tid som serveren venter på svar fra din
asp side inden den melder timeout.

Mvh. Morten Lassen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 30-05-07 02:14

On Tue, 29 May 2007 23:41:00 +0200, Morten Lassen <molassen@hotmail.com>
wrote:

>Hvis du vil have at dine sessions skal vare længere, skal du bruge
>session.sessiontimeout=<antal minutter>. Default er 20 minutter.

Den hedder vist kun:
Session.TimeOut
<url: http://www.w3schools.com/asp/prop_timeout.asp>

>Det er nok at angive den én gang.

Alternativt kan man angive den i sin global.asa

>Server.Scripttimeout er den tid som serveren venter på svar fra din
>asp side inden den melder timeout.

- hvor default er 90 sek.
<url: http://www.w3schools.com/asp/prop_scripttimeout.asp>

Mvh. Jørn