Cisco 761M
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 05-07-01 20:32

Hej.

Er der nogen her, der ved hvor jeg kan få oplysninger om opsætning af
en Cisco 761M ISDN Router ??.

Webpage eller her på denne nyhedsgruppe.

På forhånd tak.

Erik Jakobsen erik@urbakken.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 05-07-01 20:39

Hej Erik Jakobsen <erik@urbakken.dk>

>Er der nogen her, der ved hvor jeg kan få oplysninger om opsætning af
>en Cisco 761M ISDN Router ??.
>
>Webpage eller her på denne nyhedsgruppe.

http://www.cisco.com/

Der finder du både cookbooks og referencer. Der findes vist nok også
en GUI (ClickStart?), som kan være udmærket til at få en initial
konfiguration hvis man ikke er så stærk i syntakserne.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Morten Trab

Dato : 05-07-01 22:49

> Er der nogen her, der ved hvor jeg kan få oplysninger om opsætning af
> en Cisco 761M ISDN Router ??.

Mener du skal skrive sh all

Mvh. Morten

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 05-07-01 23:10

Hej "Morten Trab" <morten@trab.dk>

>Mener du skal skrive sh all

upl

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 06-07-01 08:08

On Fri, 06 Jul 2001 00:10:20 +0200, Lars Kim Lund <larskim@mail.com>
wrote:

>Hej "Morten Trab" <morten@trab.dk>

>upl

Hvad mener du Morten ??.

Fra : Morten Trab

Dato : 06-07-01 11:35

> Hvad mener du Morten ??.

Jeg mener at når du telnettet/connecter via config-kablet skal skrive sh all
når du er kommet ind i den...

Mvh. Morten

Fra : frans Christensen

Dato : 11-07-01 21:28

Det er ikke en IOS router og du skal skrive

upload

for at se konfigurationen

skriv

?