Grill-fest og gårdbutik
Fra : Lucius Borchovsky

Dato : 29-05-07 17:08

Hej,

Jeg skal holde en lille grill-fest for cirka 5 mennesker! og jeg vil
derfor gerne have noget godt grill-kød fra en gårdbutik.

Festen skal holdes i Aalborg, så det ville være rart med en butik i
nærheden af Aalborg! Kødet skal selvfølgelig være en lækker kvalitet, og
helst fritgående (gerne øko) etc..

For at holde budgettet, så skal kiloprisen helst holdes under 100 kroner.

Nogen forslag eller ideer?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-05-07 17:32

Lucius Borchovsky <dont@write.me> writes:

> Festen skal holdes i Aalborg, så det ville være rart med en butik i
> nærheden af Aalborg! Kødet skal selvfølgelig være en lækker kvalitet,
> og helst fritgående (gerne øko) etc..

Jeg kan varmt anbefale Rævhede Naturprodukter. De leverede alt kødet
til vores bryllup. Der er ikke priser på deres hjemmeside, men ring og
spørg. Prøv f.eks. en dådyrsteak!

Og hvis du alligevel kører derop, så snyd ikke dig selv for en
dådyrspegepølse med hvidløg. Det er altså lækkert.

Åh ja, de bor lige uden for Ryå på vejen mod Tranum. Og når du nu
alligevel kører forbi Åbybro Mejeri, så smut ind og få dig en is og
tag noget lækkert med hjem til desserten.

http://www.raevhede-naturprodukter.dk/
http://www.ryaais.dk/mejeri.htm

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 29-05-07 17:33

> [...]
> helst fritgående (gerne øko) etc..
>
> For at holde budgettet, så skal kiloprisen helst holdes under 100 kroner.

Mellem Aalborg og Hadsund ligger der en gårdbutik ca. 1 km forbi Blenstrup
på venstre hånd, som er ret kendt for god kvalitet.

Deres hjemmeside er:
http://www.krastrupsoegaard.dk/aabningstiderkontakt.html

Kender den fra da jeg boede i området .

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Jan Boegh

Dato : 01-06-07 08:16

Lucius Borchovsky skrev i 465c4fe8$0$90265$14726298@news.sunsite.dk
dette:

> [...]
>
> Festen skal holdes i Aalborg, så det ville være rart med en butik i
> nærheden af Aalborg! Kødet skal selvfølgelig være en lækker kvalitet,

Der ligger en gårdbutiksslagter på Hadsundvej lige før Terndrup på venstre
side af vejen, når man kommer fra Aalborg. De reklamerer på nogle skilte ude
i rabatten - og i øvrigt har jeg ikke noget kendskab til hvad de byder på.

vh

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Gert Krabsen

Dato : 01-06-07 09:08

Jan Boegh wrote:
> [...]
> venstre side af vejen, når man kommer fra Aalborg. De reklamerer på
> nogle skilte ude i rabatten - og i øvrigt har jeg ikke noget kendskab

Krastrupsøgård - byder på fortrinlige varer og er absolut at anbefalelse.

Nu er 5 personer ikke så mange, men jeg har ellers set Lars (som han
hedder) møde op med en spidstegt 'oksekølle' - lidt større end et lam,
men smagen var fin

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 01-06-07 18:29

> [...]
> ude i rabatten - og i øvrigt har jeg ikke noget kendskab til hvad de byder

Det er den jeg nævnte

Fra : Lucius Borchovsky

Dato : 01-06-07 17:58

Det lader til at Krastrupsøgård er et godt sted!
Jeg vil kigge derud så!

Mange tak for svarene!