LAN og ADSL sharing
Fra : p$ychØ-p$3um@7!c

Dato : 11-01-01 12:19

hej
er der nogen som kan hjælpe mig med en url, helst dansk, hvor man kan få
handicap-hjælp til at sætte et LAN op via en server så PC'erne kan share en
ADSL forbindelse.. jeg har 2 switches til mit LAN og der er 20 computere...

siden skal helst være med step-by-step opsætning..

på forhånd tak..

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 11-01-01 13:26

Den Thu, 11 Jan 2001 12:19:03 +0100, skrev "p$ychØ-p$3um@7!c"
<kew@surfmail.dk> :

http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=inetshare

Min foretrukne NAT-router er NAT32 http://www.nat32.com/

Fra : Henning Birch

Dato : 11-01-01 13:30

"p$ychØ-p$3um@7!c" wrote:

> [...]
> ADSL forbindelse.. jeg har 2 switches til mit LAN og der er 20 computere...
>
> siden skal helst være med step-by-step opsætning..

Her skal vi så vide om du vil have sat servere op eller det ikke er
nødvendigt.
Er det ADSL hos TeleDanmark, Cybercity eller Worldonline?

Personligt bruger jeg WOL - der propper du bare kablerne i og sætter
maskinerne til automatisk at få IP-nummer og så kører det.
--
Henning
"Det er med kvinder som med biler: enten skal man skifte dem ud hvert

Fra : p$ychØ-p$3um@7!c

Dato : 11-01-01 14:10

hej.. jeg skal have sat en server op.. og det skal jeg også have fundet ud
af hvordan man gør, heh!! jeg har adsl hos teledanmark..

Henning Birch <hb@kemi.dtu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A5DA741.CDD0CD8@kemi.dtu.dk...

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-01-01 14:20

"p$ychØ-p$3um@7!c" <kew@surfmail.dk> writes:

> [...]
> ADSL forbindelse.. jeg har 2 switches til mit LAN og der er 20 computere...

Der står lidt om emnet på:
http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=inetshare

> siden skal helst være med step-by-step opsætning..

På ovenstående side er der også links til vejledninger
i opsætning i nogle af de forskellige programmer man kan
bruge.

--
Jacob
Connection reset by little mexican guy with cable cutters.