Kørselsvejledning på nettet!
Fra : Robert

Dato : 28-05-07 17:01

Hej

Nu har jeg været inde på en frygtelig masse websider for at planlægge min
tur til Prag. Men mange af websiderne vil gerne over Fyn og Jylland for at
komme til Prag fra København. Andre vil over Rødby, (Jeg vil gerne over
Gedser/Rostock) Andre har simpelthen et forfærdeligt dårligt layout til
"Print" (udskrivning).
Ligger i inde med et link til en ruteplanner der kan anbefales vil jeg gerne
høre fra jer.

Venligst
Robert

Fra : ck

Dato : 28-05-07 17:49

> [...]
> komme til Prag fra København. Andre vil over Rødby, (Jeg vil gerne over
> Gedser/Rostock) Andre har simpelthen et forfærdeligt dårligt layout til

Du planlægger da bare turen fra Rostock, du behøver vel ikke og planlægge
ned til Gedser fra København

KC

Fra : Robert

Dato : 28-05-07 17:57

> Du planlægger da bare turen fra Rostock, du behøver vel ikke og planlægge
> ned til Gedser fra København

Du har ret...
men det virker da underligt at der er så mange dr hellere vil over fyn og
jylland!

Fra : Steen Larsen

Dato : 28-05-07 17:56

"Robert" <brug_ikke_denne @mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Print" (udskrivning).
> Ligger i inde med et link til en ruteplanner der kan anbefales vil jeg

Hej Robert

Jeg kan anbefale FDM's turplan
http://itp3-fdm.adac.de/routing/rEingabe.aspx?clearlist=1&action=insert&l=erouting&MNR=4526943&SID=[fdm_sid]

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe 2,2

Fra : Robert

Dato : 28-05-07 18:21

> Hej Robert

> [...]

Hej Steen

Ja... se det er noget der kan bruges. Meget, meget fint og udførligt.
Tusind tak..

Venligst
Robert

Fra : aNdEr SaNd

Dato : 29-05-07 10:25

"Steen Larsen" <steen_larsen@tdc***adsl.dk> skrev i en meddelelse
> "Robert" <brug_ikke_denne @mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Mægtig flot link - men det er jo et medlemslink. Du er altså på den måde med
til at udhule FDM's medlemsfordele.

Fra : Jens

Dato : 28-05-07 18:12

> [...]
> "Print" (udskrivning).
> Ligger i inde med et link til en ruteplanner der kan anbefales vil jeg

Hvad med MAP24 ?

Det med Fyn og Jylland kan være fordi de vil undgå færger - måske kan man
stille lidt på dette.

/Jens

Fra : Robert

Dato : 28-05-07 18:31

> Hvad med MAP24 ?
>
> Det med Fyn og Jylland kan være fordi de vil undgå færger - måske kan man
> stille lidt på dette.

Hej Jens

Nej.. jeg har valgt færger medtaget. Men den laver ruten via jyllan
alligevel. Også er det langsommeligt og af dårlig kvalitet map24.

Hilsen
Robert

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 29-05-07 17:43

Hej Robert
Via Michelin vælger default Gedser hvis du planlægger en route fra København
til Prag.
Link :
http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/tpl/hme/MaHomePage.htm

Er fundet under : http://www.hanses-campingsider.dk/ruter/ruter.htm

Prøv den ......

Kim
(PS - vi skal også lige et par dage til Prag og rundt i området i
sommerferien - se denne plads som vi vil afprøve i år
:http://www.volny.cz/convoy/ )(
Der skulle ligge en mere som er i nærheden)

Fra : Robert

Dato : 29-05-07 17:56

"Kim Bonnesen" <bonnesen.kim@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sommerferien - se denne plads som vi vil afprøve i år
> :http://www.volny.cz/convoy/ )(
> Der skulle ligge en mere som er i nærheden)

Hej Kim

Fin side "hansens-campingsider"
Den er heller ikke dårlig Viamichelin....
God tur til Prag. Byen man aldrig kan få nok af.

Hilsener
Robert

Fra : Hanne Hansen

Dato : 27-06-07 22:15

Vi er åbenbart mange der skal til Prag i sommerferien. Vi kører derned i
egen bil og lejer os ind på hotel i Berlin (på nedturen) og Stetin (på
hjemturen). Resten af tiden overnatter vi i "Bungalows" på 2 forskellige
Campingpladser i Tjekkiet.

Det er første gang vi skal på ferie i udlandet (pånær en uge i Idre for
nogle år siden), så vi glæder os.

Hanne