IE7 - Ved søgning i Google - ved klik på l~
Fra : Jan Meyhoff

Dato : 28-05-07 14:06

Efter installation af IE7 har jeg haft problemet, i 90 % af de
tilfælde hvor jeg klikker på links i søgeresultaterne i Google, så
åbner en helt anden søgetjeneste, ofte forbundet med noget sex-lort.

Er der tale om virus, eller ?????

Jan

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-05-07 03:59

"Jan Meyhoff" <meyhoff@clara.co.uk> skrev:

> Er der tale om virus, eller ?????

Måske et ondsindet browser plugin. Hvad har du scannet med - foruden dit
antivirusprogram?.

Mvh.

Karsten

Fra : Jan Meyhoff

Dato : 05-06-07 16:11

Jeg bruger Norton 360, og så har jeg også prøvet med den gratis
version af AVG.
Jan

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-06-07 11:31

"Jan Meyhoff" <meyhoff@clara.co.uk> skrev:

> Jeg bruger Norton 360, og så har jeg også prøvet med den gratis
> version af AVG.

OK. Jeg vil foreslå, at du scanner din PC med nogle andre malware
programmer, f.eks den gratis version ad Adaware http://www.lavasoftusa.com/.
Prøv også nogle af værktøjerne på www.spywarefri.dk f.eks. denne
onlinescanner http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm

Held og lykke med det.