slå 2 variabler sammen. Hvordan ?
Fra : Mark Jensen

Dato : 28-05-07 14:23

Jeg har i en form benyttet mig af en løkke hvorved jeg har dannet en
række variabler. Nu vil jeg gerne kunne tilgå dem enkeltvis, men det
er PHP ikke umiddelbart glad for

navnene bliver via løkken til "Persona$i" hvor $i er den variable der
generer en række forskellige personer. Altså Persona1, Persona2 etc

Men hvordan kan jeg få spyttet dem ud igen efterfølgende på den næste
session.

$Persona$i vil den jo ikke tage imod og
$Person.$i bliver heller ikek accepteret. Hvordan får man samlet dem?
Hvad er syntaxen for det.

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 28-05-07 21:48

Mark Jensen wrote:
> [...]
> session.
>
> $Persona$i vil den jo ikke tage imod og
> $Person.$i bliver heller ikek accepteret. Hvordan får man samlet dem?

Altså nu siger du session, hvis du skal ha' dem tilgængeligt på den
næste pageload skal de jo være gjort tilgængelige ... men anyways, som
svar på dit spørgsmål:

${'Persona'.$i}

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://gorilla.dk

Fra : Mark Jensen

Dato : 31-05-07 17:24

On Mon, 28 May 2007 22:48:01 +0200, Nezar Nielsen <tumpen@fez.dk>
wrote:

>Altså nu siger du session, hvis du skal ha' dem tilgængeligt på den
>næste pageload skal de jo være gjort tilgængelige ... men anyways, som
>svar på dit spørgsmål:
>
>${'Persona'.$i}

mange tak.