webshop?
Fra : M. Andersen

Dato : 28-05-07 10:07

Hej gruppe - håber det er den rigtige gruppe at poste i - ellers må i sige
til

Jeg er ude efter noget webshop software. Jeg ved ikke så meget om sådan
noget, men jeg kan godt lide shops som har funktionen:
"Kunder der har købt dette produkt har også købt"

- altså at når man klikker sig ind på en vare, vises der nedenunder et
udvalg af varer som andre, der har set på samme vare, har kigget på.
Nyheder er også et must, men favoritter er ikke, da de varer jeg påtænker at
sælge er unikke.
Det ville være fint med en funktion så indkøbskurven kan ses hele tiden, så
man kan følge med i hvad man har købt og hvor meget det koster.
Nogen forslag?

På forhånd tak :)

Mette

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-07 17:44

"M. Andersen" <mga_ssinjin@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det ville være fint med en funktion så indkøbskurven kan ses hele tiden,
> så man kan følge med i hvad man har købt og hvor meget det koster.

De faciliteter du efterlyser finder du i Scannet e-shop.
Jeg bruger dem ikke selv, da jeg synes, at det virker forvirrende. Har brugt
dem i en tidligere e-shop - Derfra min erfaring.

Kig bare ind til mig og se, hvordan min nye ellers fungere:
www.energi-butikken.dk - den er under opbygning, men er funktionsdygtig.
Blot mangler Dankortaftalen, men PBS er EKSTREM langsom til at oprette det.

//KS

Fra : M. Andersen

Dato : 30-05-07 07:26

> [...]
> www.energi-butikken.dk - den er under opbygning, men er funktionsdygtig.
> Blot mangler Dankortaftalen, men PBS er EKSTREM langsom til at oprette

Tak :)

Fin shop du har - smart luftrenser :)

Jeg tror den på Scannet er lige noget for mig - tusind tak skal du have :)

Mette

Fra : M. Andersen

Dato : 30-05-07 07:41

> [...]
> www.energi-butikken.dk - den er under opbygning, men er funktionsdygtig.
> Blot mangler Dankortaftalen, men PBS er EKSTREM langsom til at oprette

Forresten - når du siger ekstrem - hvad er det så - hvis jeg skal prøve en
demo af Scannets webshop, skal jeg så bestille PBS allerede nu?

Mette

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 13:42

> Forresten - når du siger ekstrem - hvad er det så - hvis jeg skal prøve en
> demo af Scannets webshop, skal jeg så bestille PBS allerede nu?
>
> Mette

Hej Mette

- du kan godt regne med 1 1/2 - 2 måneders ventetid.

//Knud