Edit af videoer fra N95
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 11:33

Hej,

Som bekendt spytter N95 film ud i .mp4-format.

Jeg kan bare ikke finde noget jeg kan smide disse film ind i, og konvertere
til f.eks. wmv format?!?!

Adobe Premiere er forsøgt, Sony Vegas er forsøgt, og Windows Movie Maker
æder dem heller ikke.

Jeg vil ikke ha' dem igennem Nokia PC Suite, idet filmen så skal
komprimeres.

Hvordan får jeg disse film over i et mere anvendeligt format?

Troels

Fra : TGJ

Dato : 27-05-07 12:12

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46595e69$0$21933$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

http://www.google.dk/search?hl=da&q=convert+mp4&meta=

thomas

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 13:27

> http://www.google.dk/search?hl=da&q=convert+mp4&meta=

Så må jeg foreslå dig at prøve at hente noget af det software du får der. -
Jeg har googlet og googlet...

Det er altså håbløst!

Troels

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 17:40

> har du prøvet det ?

Jep. Filmen bliver mærkelig i det, det er som om frameraten falder en hel
del.

Og nej, jeg mangler ikke maskinkraft.

Troels