Sony K800i og Exchange Server
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 27-05-07 10:28

Hej

Jeg har en Sony Ericsson K800i, og vil gerne hente mine kalenderoplysninger
direkte fra en Exchange Server.

Findes der noget software til telefonen, så det kan lade sig gøre?

På forhånd tak

- Klaus

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 29-05-07 14:52

news.cybercity.dk wrote:

> Jeg har en Sony Ericsson K800i, og vil gerne hente mine
> kalenderoplysninger direkte fra en Exchange Server.
>
> Findes der noget software til telefonen, så det kan lade sig gøre?

Jeg er ikke faldet over andet end det synkroniseringsprogram, der følger
med.

Ebbe

Fra : Klaus Jensen

Dato : 29-05-07 23:15

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote in message
> Jeg er ikke faldet over andet end det synkroniseringsprogram, der følger
> med.

Tak for dit svar.

Desværre virker Sonys software pt. ikke til Vista (ifølge dem selv), og jeg
vil gerne tilgå exchange serveren direkte, ikke gennem min pc.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 30-05-07 13:01

Klaus Jensen wrote:

> Desværre virker Sonys software pt. ikke til Vista (ifølge dem selv),

Surt. Nok en grund til at jeg ikke skal skifte til Vista lige nu. Den første
grund er at SP1 ikke er kommet endnu.

> og jeg vil gerne tilgå exchange serveren direkte, ikke gennem min pc.

Der er ikke meget at gøre så. Jeg har en Exchange Server kørende hjemme i
kælderen og den eneste, jeg kan hale ud af den med min K800i, er mail - og
det sker via IMAP, ikke via Exchange protokollen. Kalenderen synkroniserer
jeg kun når telefonen er i nærheden af min PC.

Ebbe

Fra : Karin

Dato : 31-05-07 13:26

"Klaus Jensen" <spammersdie@fromcancer.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Desværre virker Sonys software pt. ikke til Vista (ifølge dem selv), og
> jeg vil gerne tilgå exchange serveren direkte, ikke gennem min pc.

Hvad med MyPhoneExplorer? Kan den bruges?
Den ser ud til at installere OK på Vista.