Lydeffekter til SE 850i
Fra : Morten D

Dato : 26-05-07 10:02

Jeg søger med lys og lygte efter en hjemmeside med de fedeste og sjoveste
lydeffekter som jeg kan bruge som ringetone istedet for de ligegylde og
lange forskellige popsange..

Er det noget i kan hjælpe med?

Venlist,
Morten

Fra : Janner

Dato : 26-05-07 13:53

"Morten D" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger med lys og lygte efter en hjemmeside med de fedeste og sjoveste
> lydeffekter som jeg kan bruge som ringetone istedet for de ligegylde og
> [...]

Hvis du har en mail hvor du kan modtage 95 mb. har en en ordentlig pakke med
lidt af hvert

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 26-05-07 16:33

"Janner" <not_valid@not_valid> skrev :

>Hvis du har en mail hvor du kan modtage 95 mb. har en en ordentlig pakke med
>lidt af hvert

Hvorfor ikke uploade den til f.eks. http://sendspace.com/ og så
komme med linket her, så er der flere, der vil kunne få glæde af
det.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Morten D

Dato : 26-05-07 17:55

"Janner" <not_valid@not_valid> skrev i en meddelelse
> Hvis du har en mail hvor du kan modtage 95 mb. har en en ordentlig pakke
> med lidt af hvert

Hey Janner! - det lyder sgu da top dollar..

Prøv at sende til mduj@dr.dk - den burde kunne rumme den

Venligst,
Morten