Effektiv køler
Fra : -= Bamsen =-

Dato : 05-07-01 18:51

Hej!

Hvilket effektiv (bedste) køler kan I anbefalde til min P3 733 Mhz slot 1
processor?

-= Bamsen =-

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-07-01 21:39

"-= Bamsen =-" <bamsen17@hotmail.com> wrote in news:3b44a95a$0$31245
$ba624c82@nntp01.dk.telia.net:

> Hvilket effektiv (bedste) køler kan I anbefalde til min P3 733 Mhz slot 1
> processor?

Jeg har ingen personlige erfaringer, men ville selv kigge lidt på enten
Kanie Hedgehog 476, GlobalWin VOS32 eller Alpha P3125.

Den afgørende faktor er nok om de overhovedet kan skaffes i DK.

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Allan Nielsen

Dato : 05-07-01 22:05

GlobalWin VOS32 kan godt skaffes i DK. www.morgen.dk
En helt kanon køler. Den slår Alphsen i test

Mvh Allan

Fra : Peter Olsen

Dato : 05-07-01 23:47

Hvis du vil have max ydelse og stort set ingen støj er Noise Controls
Silverado nok det bedste bud. Men pas på, den er dyr og den er STOR. Vær
sikker på den kan være i kabinettet.

--

Peter Olsen
olsen@worldonline.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-07-01 01:04

"Peter Olsen" <olsen@worldonline.dk> wrote in

> Hvis du vil have max ydelse og stort set ingen støj er Noise Controls
> Silverado nok det bedste bud. Men pas på, den er dyr og den er STOR.
> Vær sikker på den kan være i kabinettet.

Silveradoen passer ikke på slot CPU'er.

Fra : Peter Olsen

Dato : 06-07-01 11:00

*slår sig lidt i hovedet med en våd doughtnut* Jeg havde lige sprunget det
ord over. Ikke smart. :(