Guarmin.?
Fra : Robert Larsen

Dato : 26-05-07 08:07

Hej.!

Nogle der har prøvet Guarmin.?

Har det den virkning som lovet.?

Fordi jeg spørger er at jeg er type 2 diabetikere og har været det i ca.2 år
og har haft forhøjet kolesteroltal ni 4 mdr.

Til at sænke blodsukkeret tager jeg Avandamet og til kolestrol tager jeg
Simvastatin 20mg.

Vil gerne vide hvilken erfaringer du/i har haft med det.?

mvh
Robert

Fra : Heidi

Dato : 31-05-07 15:58

Beklager, men jeg _kan_ ikke få det ned. Det er totalt klamt at skulle
drikke flamingokugler der smager af tapetklister.
Håbede jeg kunne, men desværre :(

/Heidi

Fra : Robert Larsen

Dato : 03-06-07 08:17

"Heidi" <notvalid@outoforder.com> skrev i en meddelelse
> Beklager, men jeg _kan_ ikke få det ned. Det er totalt klamt at skulle
> drikke flamingokugler der smager af tapetklister.

Det kan jeg godt forstå, men de kan jo også fåes i tabletform.

Det jeg var interesseret i var, om virkning af dem er gode eller dårlige.?

Robert