Efterlysning!!!
Fra : vangdk@gmail.com

Dato : 27-05-07 16:37

Efterlysning!!

Min Husaberg FS650e er blevet stjålet fra Gråbrødre Torv, Kbh. K.
søndag den 27. maj i tidsrummet 08.00 - 14.00.

Det er en supermotard (minder om en crossmaskine), den er gul og blå.

billeder kan ses på http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=15117

Reg nr HD 12 076
stel nr YU7FE7E7X20000405

kontakt 20445729 / mail vangdk@hotmail.com

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 28-05-07 10:49

Min Husaberg FS650e er blevet stjålet fra Gråbrødre Torv, Kbh. K.
søndag den 27. maj i tidsrummet 08.00 - 14.00.

Bittert!

Skynd dig at lave en efterlysningsseddel med gode billeder evt. krydret med
billeder af lignende modeller fundet på nettet fra andre vinkler. Alle
specielle kendetegen skal også med.

Den deler du ud med rund hånd til Taxacentraler, renovations folk, postbude
og lignende der kommer rundt til folk. Der skal være en dusør at hente, så
det arbejdene folk gider bruge noget af deres tid på at lede efter den, men
500kr eller lig. i dusør øger chancen væsentligt i forhold til kun at melde
det til politiet der ikke gør noget hvis ikke den lander for deres fødder.

Sådan en offroader kan være hugget af knallertdrenge, så prøv at kig ved
ungdomsklubber, "den lokale grusgrav", crossbanen, skolen og
lignende steder. Der kan man være heldig at finde den igen.

Der er forskellige efterlysningssider på nettet der er værd at bruge f.eks:
http://www.crimecode.com/
http://www.dmcn.dk/

Sig det også på www.tenere.dk De er lidt mere obs på offroadere.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '78, NX650 '90

Fra : Armand

Dato : 28-05-07 11:07

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:465aa59d$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> Sådan en offroader kan være hugget af knallertdrenge, så prøv at kig ved
> ungdomsklubber, "den lokale grusgrav", crossbanen, skolen og
> lignende steder. Der kan man være heldig at finde den igen.

Igennem tiden har der her på gruppen været flere tilfælde hvor motorcyklen
er blevet fundet efterladt indenfor få hundrede meter á dér hvortil den
umiddelbart er blevet trukket hen og forsøgt startet.
Så kom endelig rundt i baggårdene/krogene i nærområdet og se efter den selv!

--
Armand.

Fra : Jens. B. Rasmussen

Dato : 28-05-07 15:21

"Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in message

> [...]
> umiddelbart er blevet trukket hen og forsøgt startet.
> Så kom endelig rundt i baggårdene/krogene i nærområdet og se efter den

og netop stedet hvor den er fjernet fra vil gøre den udtalelse til rigtig
sandsynlig !

Det er midt inde i kbh (ikke langt fra gamle dalle-valle) - så vil tror den
er skubbet 200 mtr og smidt da de ikke kunne starte den.

men jeg skal nok kigge efter den i vanløse hvis det er en trøst

Jens B. Rasmussen
RF900

Fra : nadsatkbh@gmail.com

Dato : 29-05-07 00:22

On 28 Maj, 16:20, "Jens. B. Rasmussen" <r...@email.danmark> wrote:
> [...]
> er skubbet 200 mtr og smidt da de ikke kunne starte den.
>
> men jeg skal nok kigge efter den i vanløse hvis det er en trøst

tvivler på den lige ligger om hjørnet (desværre), efter som tyven/e
ulejligede sig med at medbringe en stor hammer til at slå låsen i
stykker med.. Tak for gode råd

Fra : Armand

Dato : 29-05-07 15:01

<nadsatkbh@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> >
> tvivler på den lige ligger om hjørnet (desværre), efter som tyven/e
> ulejligede sig med at medbringe en stor hammer til at slå låsen i

Hør lige her!
Du har fået stjålet din motorcykel og klager din nød her på gruppen,
hvorefter at du får et konkret tip ud fra indtil flere oplevelser blandt
lidelsesfæller her på gruppen - Og så er din reaktion: "jeg tror(!) ikke at
dét er tilfældet for min"
Sig mig, er du ikke ude efter at få Husa'en tilbage igen???
Og tror du, ud fra din argumentaion, ikke at de tilfælde jeg refererer til
har været låst??

På'en igen - Eller fri os for dit viljeløse ynk :-|

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 29-05-07 22:43

> [...]
> Sig mig, er du ikke ude efter at få Husa'en tilbage igen???
> Og tror du, ud fra din argumentaion, ikke at de tilfælde jeg refererer til

Jeg holder nu lidt med ham..

ET: Det er ikke en off-roader, der er en Supermoto i den MEGET dyre ende, så
den har været låst forsvareligt nok til at småknægte ikke stikker af med
den.

Er det lykkedes dem at stikke af med den, så har de haft ordentligt værktøj
med, ergo smider de den ikke bare lige væk igen.

TO: med mindre de har haft sådan en satan før, så starter man den ikke bare
sådan lige...

Men Dennis, den maskine er købt af Mureren fra Silkeborg.. jeg hentede selv
maskinen for ham, og skal nok holde udkig efter den.

Hvis ikke den er "eksporteret" til udlandet, så er der kun 3 steder der kan
bestilles dele til sådan en her i DK, og skal nok sørge for der bliver
spurgt til stelnummer for eftertiden!!

--

Morten Dahl