|
| CBR 900 hvilke år skifter den model og hva~ Fra : Lars Bisgaard |
Dato : 26-05-07 23:50 |
|
Hej
Jeg har jo i snart 2 år ikke haft mc men grundet nyt job er jeg nu begyndt
at lede igen.
Min seneste mc var en CBR 600 F2. og har faktisk ment at en F4 så var
afløseren.
men er kommet til at køre på en del mc'er med flere kræfter og er blevet
lidt glad for bundtrækket.
så er begyndt at undersøge CBR 900 markedet, prisen ligger på max 120-130 k
men kan ikke finde en side der beskriver de forskellige årgange ?
nogle der kan hjælpe ?
Nogle man skal holde sig fra ?
andre årg. hvor modellen skifter der er et must ?
Prisen må da meget gerne holdes under de 100 k men kommer jo meget an på
hvad der er sket af forbedringer.
Mvh
Lars Bisgaard
| |
MKS - 74 (27-05-2007)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 27-05-07 00:03 |
| | |
Lars Bisgaard (27-05-2007)
| Kommentar Fra : Lars Bisgaard |
Dato : 27-05-07 00:20 |
|
>
>>men kan ikke finde en side der beskriver de forskellige årgange ?
>
> http://de.wikipedia.org/wiki/Honda_Fireblade
>
> --
> -Michael
> Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
> http://cbr600.dyndns.dk/
Tak Michael, tænkte nok du havde noget i ærmet selv om det åbenbart mest er
600 ccm du har med at gøre, men må desværre sige at mit tyske er lige 0 da
jeg kun har haft et 1 år i skolen.. så noget på dk eller uk ville være
dejligt.
Mvh
Lars Bisgaard
| |
MKS - 74 (27-05-2007)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 27-05-07 00:40 |
|
On Sun, 27 May 2007 01:20:19 +0200, "Lars Bisgaard"
<lcbFJERN@DETTEmail.dk> wrote:
>Tak Michael, tænkte nok du havde noget i ærmet selv om det åbenbart mest er
>600 ccm du har med at gøre, men må desværre sige at mit tyske er lige 0 da
>jeg kun har haft et 1 år i skolen.. så noget på dk eller uk ville være
>dejligt.
Du kan sikkert få lidt ud af den tyske alliwl, men her er lidt på
engelsk - http://www.simonreid.net/fireblade/versions.htm
--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/
| |
MKS - 74 (27-05-2007)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 27-05-07 09:35 |
| | |
Lars Bisgaard (27-05-2007)
| Kommentar Fra : Lars Bisgaard |
Dato : 27-05-07 15:33 |
|
"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:tbgi531cms3qucidj309789eurd27c6lb2@4ax.com...
> On Sun, 27 May 2007 01:39:46 +0200, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
> wrote:
>
>>Du kan sikkert få lidt ud af den tyske alliwl, men her er lidt på
>>engelsk - http://www.simonreid.net/fireblade/versions.htm
>
> MC-revyen -
Mange tak :))
Det var LIGE det jeg manglede for at kunne overskue dem alle :)
Mvh
Lars Bisgaard
| |
Armand (27-05-2007)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 27-05-07 10:23 |
|
"Lars Bisgaard" <lcbFJERN@DETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
news:4658b9a3$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Min seneste mc var en CBR 600 F2. og har faktisk ment at en F4 så var
> afløseren. men er kommet til at køre på en del mc'er med flere kræfter og
> er blevet lidt glad for bundtrækket.
> så er begyndt at undersøge CBR 900 markedet,
Når du så næsten hatvbesluttet dig for en 900, så prøv alligevel også en
F4'er - Og se om ikke du kan blive glad for køreegenskaberne, som nok er dem
mest godmodige og præcise jeg har oplevet at have mellem benene!
Power vænner man sig forskrækkeligt hurtigt til, så det kan hænde at du lige
skal eje en 900 et par måneder før du sætter dig på den sløve F4 og får en
Ahaa-oplevelse(tm) igennem rundkørslerne og undrer dig over hvad det var du
købte 900'eren for :-/
--
Armand.
| |
Lars Bisgaard (27-05-2007)
| Kommentar Fra : Lars Bisgaard |
Dato : 27-05-07 15:56 |
|
"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:46594cdb$0$3457$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Lars Bisgaard" <lcbFJERN@DETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:4658b9a3$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>> Min seneste mc var en CBR 600 F2. og har faktisk ment at en F4 så var
>> afløseren. men er kommet til at køre på en del mc'er med flere kræfter og
>> er blevet lidt glad for bundtrækket.
>> så er begyndt at undersøge CBR 900 markedet,
> Når du så næsten hatvbesluttet dig for en 900, så prøv alligevel også en
> F4'er - Og se om ikke du kan blive glad for køreegenskaberne, som nok er
> dem mest godmodige og præcise jeg har oplevet at have mellem benene!
> Power vænner man sig forskrækkeligt hurtigt til, så det kan hænde at du
> lige skal eje en 900 et par måneder før du sætter dig på den sløve F4 og
> får en Ahaa-oplevelse(tm) igennem rundkørslerne og undrer dig over hvad
> det var du købte 900'eren for :-/
>
> --
> Armand.
Hej og tak for de gode råd, jeg overvejer det også stadig nøje, og har indnu
ikke prøvet hverken F4 eller SC 33 eller 44 som valger nok står mellem.
Men de skal helt sikkert prøves for der handles.
forsikringen skal jo også lige tages med i overvejelserne :)
Mvh
Lars Bisgaard
| |
|
|