NarkoseAlarm ET-888A
Fra : Don't@mail

Dato : 27-05-07 08:28

Jeg overvejer at indkøbe en Narkosealarm til fastmontering i vores cv. Jeg
har set på flere udgaver og syntes, at der er ret stor prisforskel f.eks. en
NX-5 til ca. 3500,00 hvor man kan tilslutte div. følere Det syntes jeg er
ret meget men selvfølgelig hvis den kan hindre, at man bliver gasset kan det
jo være en god idé.

Jeg er også faldet over en ET-888A fra Etomer med 2 ekstra følere til små
900,00. Så nu mit spørgsmål Kan man regne med at den billigere model også
advarer lige så godt mod de gasser som tyvene bruger som den noget dyrere
model ?

Ved godt at man kan tilslutte en del ekstraudstyr på nx-5 men det er ikke
lige det jeg har brug for.

v.h Kim

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-07 14:12

"Don't@mail" <no$$$l@nomaill.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> model ?
>
> Ved godt at man kan tilslutte en del ekstraudstyr på nx-5 men det er ikke

Hej Kim,

Jeg har selv overvejet de to alarmer og jeg valgte ET-888A. Der er billigere
og som jeg ser det, så detekterer den de nødvendige gasser.
Der er ikke to ekstra følere i ET-888A.
Der er en føler i hovedenheden, og der medfølger en ekstra ekstern føler.
Der er en alarmgiver i hovedenheden, og der medfølger en ekstra ekstern
alarmenhed, med både lyd og lysalarm.
Fra i morgen kan du se min montering i en Hobby 495 UFe på
www.hobby-forum.dk

--
Med venlig campinghilsen
Erik Nielsen - Odense

Fra : Børge Larsen

Dato : 27-05-07 14:28

> [...]
> model ?
>
> Ved godt at man kan tilslutte en del ekstraudstyr på nx-5 men det er ikke

ET-888A er et udmærket alarmsystem, jeg mener at have set den til Kr.
700,00. Husker ikke hvor, så det kan godt betale sig at gå på jagt.

Børge