prg. til postscript manipualtion
Fra : Peter Mogensen

Dato : 26-05-07 15:24

Hej,

Jeg savner lidt et godt program til at sætte postscript filer op før print.
Jeg har set pstops, psbook, psnup o.s.v. men så vidt jeg kan se, så
antager de alle at vi har at gøre med 1 postscript fil, som bare skal
printes lidt specielt ud.

Det som er mit problem er at jeg har en bunke .ps filer i A5 format, som
jeg gerne ville have printet ud på A4 med 2 filer på hvert ark.

Har nogen en ide?

Peter

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 26-05-07 17:34

Peter Mogensen <apm-at-mutex-dot-dk@nospam.no> writes:

> Det som er mit problem er at jeg har en bunke .ps filer i A5 format,
> som jeg gerne ville have printet ud på A4 med 2 filer på hvert ark.
>
> Har nogen en ide?

Ghostscript skulle kunne flette til een PS-fil og den kan du så tæve
med psnup med venner.

Et andet der kan være interessant er
http://www.accesspdf.com/pdftk/
--