MS Windows
briani 27239
Tilføj Gadget
Fra : Joel

Dato : 27-05-07 18:18

Hej gruppe.

Jeg har lige været på besøg hos en ven der har Vista Home. Der tilføjede vi
en Gadgets med "Vejr" Vi kunne så finde temp. lokalt og 3 dages "vejrudsigt"

Når jeg forsøger på min (Vista Ultimate) kommer der kun temp og ingen 3
dages udsigt.

Nogen ide til hvordan jeg får det på min PC?

Mvh. JL

Fra : Heidi Hansen

Dato : 28-05-07 09:16

Hej

> Jeg har lige været på besøg hos en ven der har Vista Home. Der tilføjede
> vi en Gadgets med "Vejr" Vi kunne så finde temp. lokalt og 3 dages
> "vejrudsigt"

Ved at trække den væk fra sidebaren... (Vis det er "WEATHER")

Heidi

Fra : Joel

Dato : 28-05-07 19:19

"Heidi Hansen" <he@hotmail.com.com> skrev i meddelelsen
> Hej

> Ved at trække den væk fra sidebaren... (Vis det er "WEATHER")
>
> Heidi

Sejt

Tak for hjælpen