MS Windows
briani 27239
visning af diskforbrug på desktop
Fra : Jakob

Dato : 27-05-07 11:41

Hej gruppe!

Jeg har set der findes programmer som gør at man kan få vist på sit
skrivebord i Windows XP hvor meget diskplads man har ledig på de enkelte
drev. Er der nogen der kan anbefale et? Jeg ved ikke helt hvad jeg skal
google efter...

--
Jakob

Fra : Blur

Dato : 27-05-07 11:57

Måske denne, du er interesseret i?

http://www.zepsoft.com/drivemon/index.htm

Mvh, Blur

Fra : Jakob

Dato : 27-05-07 13:27

Blur wrote:
> Måske denne, du er interesseret i?
>
> http://www.zepsoft.com/drivemon/index.htm

Ja det er netop sådan noget jeg forestillede mig. Findes der mon et
freeware alternativ?

--
Jakob

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-05-07 15:30

"Jakob" <jtonospam@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> skrivebord i Windows XP hvor meget diskplads man har ledig på de enkelte
> drev. Er der nogen der kan anbefale et? Jeg ved ikke helt hvad jeg skal

Kig på Yahoo Widgets. Det er freeware, og kan vise systemoplysninger, vejr
m.m, på desktoppen.

Mvh.

Karsten

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-05-07 15:31

"Karsten Jensen" <ljoshfkjdjpoibvkjdhg@invalid> skrev:

> Kig på Yahoo Widgets. Det er freeware, og kan vise systemoplysninger, vejr
> m.m, på desktoppen.

Og så lige URLen

http://widgets.yahoo.com/