MS Windows
briani 27239
ISO filer
Fra : Hagar

Dato : 25-05-07 18:35

Hej i gruppen

Hvis Power-iso ikke kan åbne nogle iso filer, hvilket program skal man så
prøve, helst gratis.

Jeg får beskeden, The file format is invalid or unsupported.

Hagar

Fra : Mads

Dato : 25-05-07 19:08

On Fri, 25 May 2007 19:35:16 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>prøve, helst gratis.
>
>Jeg får beskeden, The file format is invalid or unsupported.

Hvis det er en DVD film, så kan VLC Player åbne den
http://www.videolan.org/

mvh Mads

Fra : Hagar

Dato : 25-05-07 19:24

> Hvis det er en DVD film, så kan VLC Player åbne den
> http://www.videolan.org/
>
> mvh Mads

Det er ikke nogen film, det er en samling opskrifter der er lavet for noget
siden af en jeg kendte, men kan ikke finde ham for at få en løsning, og nu
ville jeg til at kigge på dem igen.

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-07 20:12

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message

> Hvis Power-iso ikke kan åbne nogle iso filer, hvilket program skal man så
> prøve, helst gratis.

Daemon Tools er "Google" indenfor iso-tools (til læsning)

mvh
///M

Fra : Hagar

Dato : 25-05-07 21:35

"///M" <nomail> skrev i en meddelelse

> Daemon Tools er "Google" indenfor iso-tools (til læsning)
>

> mvh
> ///M

Der må være noget galt med selve filen, for det er lige meget hvad jeg
prøver, så får jeg fejl. Jeg har så galt prøvet at brænde dem, men Nero
fortæller der er noget galt i størrelsen.

Tak for hjælpen alle.

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-07 21:28

Hagar wrote:

> Hvis Power-iso ikke kan åbne nogle iso filer, hvilket program skal
> man så prøve, helst gratis.
>
> Jeg får beskeden, The file format is invalid or unsupported.

Microsoft har et gratis program til XP (Home og Pro), som de
ganske vist ikke rigtigt vil kendes ved (ingen info og ingen support)
og det er da også lidt primitivt, men det virker faktisk.

Det hedder Windows XP Virtual CD Control Panel
og det gør dig i stand til at "mounte" en ISO fil som et drev.

http://download.microsoft.com/download/7/b/6/7b6abd84-7841-4978-96f5-bd58df02efa2/winxpvirtualcdcontrolpanel_21.exe

Hvis linken bliver "knækket" af min word-wrap, så er her en
forkortet udgave:

http://kortlink.dk/3vzx

-E.G.

Fra : LarsS

Dato : 25-05-07 23:26

Hagar skrev:

> Hvis Power-iso ikke kan åbne nogle iso filer, hvilket program skal man så
> prøve, helst gratis.
> Jeg får beskeden, The file format is invalid or unsupported.

winRAR kan udtrække filer pakket i en iso-fil.

/LarS

Fra : Hagar

Dato : 26-05-07 00:34

> winRAR kan udtrække filer pakket i en iso-fil.
>
> /LarS

Nu har jeg prøvet den også, men uden resultat. Jeg giver op, filerne må være
defekte.

Hagar

Fra : ASKF

Dato : 26-05-07 19:05

Hagar ytrede sig i <46577275$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> med
dette:

>Nu har jeg prøvet den også, men uden resultat. Jeg giver op, filerne må være
>defekte.

Giv ikke helt op endnu for ISO-Buster <http://www.isobuster.com/> kan
måske klare det (den har flere metoder til at åbne ISO filer), og ellers
prøv Demon Tools <http://www.daemon-tools.cc>, som en anden også
foreslog.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Hagar

Dato : 26-05-07 19:49

> [...]
> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."

Heldigvis havde jeg filerne på cd, så jeg kunne ikke slette dem, for med dit
råd, så har jeg nu fået pakket dem ud med ISO-buster.
Tak for hjælpen

Hagar