Webspeed/deling af internet
Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 27-05-07 07:53

Kan man sætte en router (evt. trådløs) til et Motorola Surfboard 4200
så man kan tilslutte flere PC'ere?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-05-07 08:38

Karl Erik Nielsen skrev:

>Kan man sætte en router (evt. trådløs) til et Motorola Surfboard 4200
>så man kan tilslutte flere PC'ere?

Ja

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 27-05-07 08:50

> Ja
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Takker

Fra : BT

Dato : 27-05-07 09:48

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:4659380e$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Takker
Jeg har bruger sev Webspeed med Motorola Surfboard.
Og der har jeg clonet mac adressen på routeren så den har samme adresse som
den computer der er registreret ved TDC, Og det virker ubeklageligt.

/Brian

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-05-07 10:11

BT skrev:

>Og der har jeg clonet mac adressen på routeren så den har samme adresse
>som den computer der er registreret ved TDC,

Det er ikke nødvendigt at clone mac adressen, man skal bare gå ind på
http://service.webspeed.dk og registrere modemmet igen, så kører det.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk