Vista og deling ?
Fra : Kenneth

Dato : 25-05-07 23:12

Hejsa

Skulle der være nogen som kan hjælpe mig med dette problem.

Jeg kører vista ultimate har ikke kunne få deling til at virke på denne
maskine i mit netværk
I netværks og delingscenter trykker jeg på mappen delte filer og når jeg
prøver at slå den til får jeg denne fejl:
RPC-serveren er ikke til rådighed

Er der nogen som kan hjælpe mig ?

Mvh
kenneth

Fra : Kim S

Dato : 28-05-07 22:01

"Kenneth" <bandit@ASK ME.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> I netværks og delingscenter trykker jeg på mappen delte filer og når jeg
> prøver at slå den til får jeg denne fejl:

Jeg har opgivet at få det til at fungere uden at slå brugerkontrol fra....
Med det væk, virker det her.

Mvh, Kim

Fra : Kenneth

Dato : 29-05-07 18:24

måske dumt spørgsmål

Men hvad mener du med bruger kontrol og hvor finder jeg den ??

Fra : Kim S

Dato : 31-05-07 21:11

> måske dumt spørgsmål
>
> Men hvad mener du med bruger kontrol og hvor finder jeg den ??

Det finder du i kontrolpanel/sikkerhedsindstillinger.

Mvh, Kim