Program til at sende mail som bcc mail
Fra : Pepsimax

Dato : 27-05-07 00:17

Hej

Jeg skal bruge et lille program der kan ligge

På mit domæne hvor jeg kan udsende mail

Som BCC mail

Jeg skal kunne

Indsætte mail adr. via nettet

Slette mail via nettet

Hvilket program skal jeg vælge

Tak for hjælpen

Pepsimax

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 27-05-07 06:54

I demand that "Pepsimax" <k@pepsimax.dk> may or may not have written in
> Jeg skal bruge et lille program der kan ligge
> På mit domæne hvor jeg kan udsende mail Som BCC mail
> Jeg skal kunne Indsætte mail adr. via nettet
> [...]

Der er cirka 150.000.000 links til mailingliste software
(http://www.google.com/search?q=mailingslist+OR+%22mailing+list%22
+software+OR+download+&rls=com.microsoft:en-us:IE-SearchBox&ie=UTF-8
&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGIC) med de oplysninger du
har givet!!! Så værsgod og gå i gang fra en ende af!

Hvis vi skal hjælpe dig må du finde ud af hvad du kan hos
din udbyder - det gad jeg ikke bruge tid på og det ville
det ikke være sikkert at jeg fandt de korrekte relevante
oplysninger alligevel.

Kort sagt find ud af hvordan tingene hænger sammen eller
også må du fortælle os alt (med undtagelse af brugernavn
og kodeord) om din udbyder, dvs. navnet på udbyderen,
hvilken service du køber hos din udbyder og hvad den
indeholder (det der står på deres hjemmeside), ...

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk

Fra : Pepsimax

Dato : 27-05-07 19:09

"Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump)" <newandrew@rump.dk> skrev i
en meddelelse news:Xns993D506ADB2D0newandrewrumpdk@130.225.247.90...
> [...]
> hvilken service du køber hos din udbyder og hvad den
> indeholder (det der står på deres hjemmeside), ...

mine udbyder er
www.gigahost.dk
www.one.dk
www.needhost.dk

håber dette kan hjælpe
mvh
Pepsimax

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 28-05-07 21:01

> "Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump)" <newandrew@rump.dk>
> skrev i en meddelelse
> mine udbyder er

Vil du lægge samme software alle 3 steder?

> www.gigahost.dk

Hm. De tillader/tilbyder: PHP, MySQL.

> www.one.dk

Øh, du mener vel www.one.com?
Hm. De tillader/tilbyder: PHP, MySQL & ASP.

> www.needhost.dk

Hm. De tillader/tilbyder: PHP, MySQL & ASP - hvis det altså
er deres web-løsning du har købt og ikke mail/DNS.

> håber dette kan hjælpe

Jeg bad om "alle" oplysninger - ovenstående kan være mangelfulde,
men et gæt siger mig at du skal bruge PHP og måske MySQL.

hvilket begrænser søgningen henholdvis til 11.400.000+ links:

http://www.google.com/search?q=mailingslist+OR+%22mailing+list%22
+software+OR+download++php&rls=com.microsoft:en-us:IE-SearchBox&ie=UTF-8
&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGIC

og 1.150.000+ links (med MySQL):

http://www.google.com/search?hl=en&rls=com.microsoft%3Aen-us%3AIE-
SearchBox&rlz=1I7GGIC&q=mailingslist+OR+%22mailing+list%22
+software+OR+download++php+mysql

Jeg vil tage et kig på de links der er på de første sider og måske
endda begrænset udvalget til open source eller freeware

http://www.google.com/search?hl=en&rls=com.microsoft%3Aen-us%3AIE-
SearchBox&rlz=1I7GGIC&q=mailingslist+OR+%22mailing+list%22
+software+OR+download++php+mysql+%22open+source%22+OR+freeware

Når du så har fundet nogle interessante emner bør du søge på dem
specifikt og se hvad folk skriver - her er nyhedsgrupperne, som du kan
søge i via http://groups.google.com/ en diamantmine af informationer.

Her har jeg selv fundet ud af et lovende produkt bare var snake oil -
slå selv betydningen op!

PS: Sørg for at det software du vælger understøtter: double opt in og
bounce management

Andrew Engels Rump

Fra : Henning

Dato : 27-05-07 10:03

On Sun, 27 May 2007 01:17:15 +0200, "Pepsimax" <k@pepsimax.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg skal bruge et lille program der kan ligge
>
>På mit domæne hvor jeg kan udsende mail
>
>Som BCC mail

Vær forberedt på, at mange filtre på mailservere frasorterer mails som
ikke er stilet direkte til modtageren. Så du ender blot med at din
mail aldrig når modtageren.