Er det muligt?
Fra : lars

Dato : 24-05-07 20:10

hej

Jeg fik nyt bundkort og fandt efterfølgende ud af at psu stikket er 24 pins
og min psu er 20 pins.

Jeg er bekendt med at man kan købe en conterver 20 pins til 24 pins og har
bestilt denne med posten.

Jeg syntes at have læst at man udenvidere kan putte sin 20 pin stik ned i 24
pin stikket på bundkortet og derved sparer adaptor stikket. jeg har prøvet
med stikket og det går fint ned i bundkortet så der er 4 tomme pins tilbage.
En edb ekspidient fortalte mig tidligere idag at de sidste 4 pins blot er
til ekstra strøm hvis man har en ny strømforsyning der kan levere mere saft
og kraft til computeren.

så vil der ske noget (ødelæggelse af udstyr ) ved at tænde for pceren når
der er "4 tomme" pins.

hilsen
lars

Fra : Lasse Jensen

Dato : 24-05-07 20:08

Nej. http://www.motherboards.org/articles/guides/1487_4.html

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : lars

Dato : 24-05-07 20:33

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> wrote in message

> Nej. http://www.motherboards.org/articles/guides/1487_4.html
>
> --
> Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
> Linux, the choice of a GNU generation.

tak for svar det var hurtigt.

så venter jeg blot til min adaptor kommer med posten

i øvrigt, hvordan finder man ud af om ens strømforsyning kan klare at starte
bundkort op + heftigt grafikkort og alt det andet udstyr man har proppet i
den.

hilsen lars

Fra : Dr.Phil

Dato : 24-05-07 20:53

"lars" <levithannFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> starte
> bundkort op + heftigt grafikkort og alt det andet udstyr man har proppet i

Tænder for den ;)