Mapper hvor til N95?
Fra : tr

Dato : 25-05-07 17:20

Hej
Har en N95, men hvor nøjagtig henter man de mapper på ca 100 lande?
Syntes ikke lige jeg kan finde noget.
Mvh tr

Fra : Samsoe

Dato : 26-05-07 06:44

Du går ind under ekstratjenester der kan du købe det hele, Skandinavien
koster 521 for 3 år, eller også køber du TomTom mobile eller Route66 og
ligger det ind.

Samsoe

Fra : tr

Dato : 26-05-07 10:26

[...]

Jo det er fint nok med at lægge TomTom ind, men der kan jeg jo ikke bruge
den indbyggede GPS antenne og så er lidt af fidusen væk.
Mvh tr

Fra : Jesper

Dato : 26-05-07 11:35

On Sat, 26 May 2007 11:25:37 +0200, tr wrote:

> Jo det er fint nok med at lægge TomTom ind, men der kan jeg jo ikke bruge
> den indbyggede GPS antenne...

Hvorfor kan du ikke det? Jeg har ikke lige prøvet på en N95, men Tomtom
plejer da ikke at have problemer med at bruge den GPS der er tilrådighed i
de apparater den installeres på.

- Jesper

Fra : Jesper

Dato : 26-05-07 19:15

On Sat, 26 May 2007 13:08:27 +0200, Troels Plougmann-Olsen wrote:

> Desværre er det ikke tilfældet i Symbian-versionerne. Her understøttes KUN
> GPS over bluetooth, pt.
>
> Troels

Aha. Det var godtnok ikke særlig smart af dem i lyset af at der kommer GPS
i stadig flere telefoner. Forhåbentlig bliver det rettet snarest for
ellers er det jo et ret godt program.

- Jesper