Better WMF
Fra : peet_dk

Dato : 05-07-01 17:42

vi køre 30 dages prøve tiden oppe på mit arbejde, det køre sammen med office
97 (word 97) Men når vi printer ud laver den lidt rod med nogle linier, så
der bliver forlænget lidt.. Det står der bliver løst når man installere
service re. 2.

Citat fra README:
-----------------
- When you assign width to lines and insert a picture into
MS-Word 97 you may get overshooting lines ("spikes"). This is
not caused by Better WMF but is a bug in Office 97 that is
solved with service release 2. Please refer to Microsoft's
knowledgebase (http://support.microsoft.com) article ID Q151068
for more details. |link:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q151/0/68.ASP |
-------------------------------------

Min afdelings system "haløjsa" har installert service pack 1 og der efter
2b. Men der er stadig nogle "spikes" men ikke lige så mange som før. Men der
stadig ét sted den bliver ved.

Har I nogle "tips" til evt. at løse problemet?

--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com

Fra : Leif

Dato : 05-07-01 21:15

Det kunne lyde som om I bruger Mechanical Desktop ?

Bruger BWMF 3.10 med Acad R13, R14, Mechanical Desktop R4 uden problemer
når der indsættes i Office 97 uden SP'er.

Leif

Fra : peet_dk

Dato : 07-07-01 20:46

vi bruger AutoCAD R 14.1.

Det mærkelige er at det kun er ét sted. Hvor der er ellipse formet cirkel.
Som "køre" mere rundt end der hvor den ellers skulle havde stoppet.