TDC Mobils nye Mobilsvar
Fra : --

Dato : 23-05-07 17:43

Hej gruppe,

I dag er jeg blevet oprettet som abonnementskunde hos TDC Mobil. Jeg
har været kunde før, og især har jeg altid været glad for deres
Mobilsvar, som plejede at være en af branchens bedste. Hver besked
kunne vare op til fire minutter, der var mange funktioner, og så havde
beskederne ikke mindst en god lyd.

Men siden jeg var kunde sidst, har TDc Mobil åbenbart opfundet en ny
Mobilsvar, og den er virkelig forfærdelig. Beskederne kan nu nærmest
kun vare 30 sekunder, der er meget få muligheder, og så er
lydkvaliteten rent ud sagt forfærdeligt komprimeret. Jeg har
selvfølgelig ringet og spurgt Kundeservice om man kan komme tilbage på
den gamle Mobilsvar, der skam findes endnu, men det er ikke muligt.
Når der er for mange brugere på de gamle numre, så bliver der oprettet
nogle nye, men de nye bliver så åbenbart også tilknyttet den nye type
Mobilsvar. Surt men sandt, og man kan ikke blive flyttet.

Så derfor vil jeg jo gerne spørge de af jer, som også er kunder hos
TDC Mobil, om I har prøvet den nye Mobilsvar, og ikke mindst om I har
forsøgt at komme tilbage til den gamle? Er det lykkedes, og hvis det
er, hvordan gjorde i?

Bedste hilsner

Fra : --

Dato : 23-05-07 22:48

On Wed, 23 May 2007 16:42:41 GMT, -- <-@-.dk> wrote:

> [...]
>TDC Mobil, om I har prøvet den nye Mobilsvar, og ikke mindst om I har
>forsøgt at komme tilbage til den gamle? Er det lykkedes, og hvis det

Og sådan her fik jeg løst det: Jeg brugte det gamle TDC trick, hvor
man ringer op flere gange, indtil man får fat i en medarbejder, som
vil tage sig af sagen. Det lykkedes i tredje forsøg, medarbejderen
talte med en overordnet, og pludselig havde jeg fået et nyt
Mobilsvarnummer, og den gamle Mobilsvar var vendt tilbage. God service
om end ikke i første forsøg!

Tilbage er der kun at undre sig over, at TDC Mobil vil lægge navn til
en ny svarer, som stort set er ubrugelig. Hvis man som jeg bruger
Mobilsvar meget, har dette jo ret stor betydning.

Så hvis andre skulle få samme problem, så handler det altså om at
insistere, venligt men bestemt!

Bedste hilsner