K800i og eget headset
Fra : Ditte

Dato : 23-05-07 13:06

Hej

Jeg overvejer at købe en Sony Ericsson K800i.
Har den mulighed for at sætte eget headset til som ex. W800i?
Hvilket bundstik har den? Tænkte på om jeg kan bruge laderen fra min
W800i på K800i.

Hilsen Ditte

Fra : Anders

Dato : 23-05-07 13:08

Er ikke 100% sikker, men mener de er ens !

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 23-05-07 13:28

Ditte wrote:

> Jeg overvejer at købe en Sony Ericsson K800i.

Glimragende telefon. Jeg er rigtig glad for min.

> Har den mulighed for at sætte eget headset til som ex. W800i?

Der følger et kablet headset med. Det skal du bruge, hvis du vil høre
FM-radio idet ledningen fungerer som antenne for radioen.

> Hvilket bundstik har den? Tænkte på om jeg kan bruge laderen fra min
> W800i på K800i.

Både K800i og W800i bruger "Fast Port" så det kan du sagtens.

Ebbe

Fra : Ditte

Dato : 24-05-07 08:55

Ebbe Kristensen skrev:

> Glimragende telefon. Jeg er rigtig glad for min.

> Der følger et kablet headset med. Det skal du bruge, hvis du vil høre
> FM-radio idet ledningen fungerer som antenne for radioen.

Hej

Kan ledningen deles i to?
Så jeg kan sætte mit eget headset på i stikket omkring mikrofonen?

Hilsen Ditte

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 24-05-07 10:59

Ditte wrote:

> Kan ledningen deles i to?
> Så jeg kan sætte mit eget headset på i stikket omkring mikrofonen?

SVJH er det eneste stik på headsettet det du kan sætte i telefonen. Men da
jeg ikke bruger min K800i til musik, er jeg ikke helt sikker.

Ebbe