Et krav
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-05-07 17:24

Hvis jeg nu kun stiller ét krav til min næste telefon og det er at displayet
skal kunne ses i solskin, hvilken telefon skal jeg så købe?

Kort sagt hvem har løst det problem ?

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
DVD mediets historie: http://kortlink.dk/3kfs
www.gromit.dk/dvd

Fra : Kim S

Dato : 22-05-07 17:33

"Michael Lund Sørensen" <duer-ikke@gromit.dk> skrev i meddelelsen
> Hvis jeg nu kun stiller ét krav til min næste telefon og det er at
> displayet skal kunne ses i solskin, hvilken telefon skal jeg så købe?
>
> Kort sagt hvem har løst det problem ?

Ingen....

Mvh, Kim

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-05-07 17:37

"Michael Lund Sørensen" <duer-ikke@gromit.dk> wrote in message
> Hvis jeg nu kun stiller ét krav til min næste telefon og det er at
> displayet skal kunne ses i solskin, hvilken telefon skal jeg så købe?

Hvis ikke det var en mobil du søgte, ville jeg forslå en drejeskivetelefon

Mvh

Kim

Fra : Anders

Dato : 22-05-07 18:35

Der er nok ikke nogen mobiler der er 100% skidegode i solskin, men Nokia's
mobiler kan man godt se i solskin.

Specielt 6230(i), men den er efterhånden ikke så moderne mere...

Fra : Max

Dato : 22-05-07 18:58

Hej Michael

> Kort sagt hvem har løst det problem ?

Lige når det drejer sig om det med at kunne se noget
på skærmen får mig til at savne min gamle 6310i og
batteristandbytiden kan man også savne.

--
Mvh Max

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-05-07 18:05

Michael Lund Sørensen wrote:
> Hvis jeg nu kun stiller ét krav til min næste telefon og det er at
> displayet skal kunne ses i solskin, hvilken telefon skal jeg så købe?
>
> Kort sagt hvem har løst det problem ?

Tak for svarene - jeg tænkte nok at der ikke var noget at gøre.