Minumumsabonnement?
Fra : Leo Havmøller

Dato : 22-05-07 05:10

Hej,

Findes der et et minimumsabonnement til minimumsforbrug (f.eks. 50 kr/år)?

Jeg har indtil videre kigget på Telmore (7,50 pr. md. + forbrug) og CBB (100
kr. pr. 8 mdr. + forbrug).

Leo Havmøller.

Fra : Kim

Dato : 22-05-07 05:17

"Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev i en meddelelse

> Findes der et et minimumsabonnement til minimumsforbrug (f.eks. 50 kr/år)?
>
> Jeg har indtil videre kigget på Telmore (7,50 pr. md. + forbrug) og CBB
> (100 kr. pr. 8 mdr. + forbrug).

Unotel har tidligere kørt uden minimumsforbrug.
Ved ikke om det stadig er sådan.

Mvh, Kim

Fra : Per Bau

Dato : 22-05-07 16:43

"Kim" <No@money.dk> skrev i en meddelelse
> Unotel har tidligere kørt uden minimumsforbrug.
> Ved ikke om det stadig er sådan.

Nej der skal nu være forbrug hver måned. Men ikke noget om hvor meget.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-05-07 17:25

On Tue, 22 May 2007 06:16:48 +0200, "Kim" <No@money.dk> wrote:

>"Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev i en meddelelse

>Unotel har tidligere kørt uden minimumsforbrug.
>Ved ikke om det stadig er sådan.

Hvis man en måned ikke har været aktiv hos Unotel, bliver man afkrævet
10 kr. Man skal så bare sørge for at sende minimum 1 sms eller
foretage et opkald for at undgå gebyret på 10 kr.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 22-05-07 05:43

> Findes der et et minimumsabonnement til minimumsforbrug (f.eks. 50 kr/år)?
>
> Jeg har indtil videre kigget på Telmore (7,50 pr. md. + forbrug) og CBB
> (100 kr. pr. 8 mdr. + forbrug).

Jeg tror ikke du finder noget meget bedre/billigere end Telmore i den
forbindelse. 7,50 kroner er også en billig pris, blot for at have et aktivt
SIM-kort med et telefonnummer på.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : BorreBoy

Dato : 22-05-07 07:27

"Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har indtil videre kigget på Telmore (7,50 pr. md. + forbrug) og CBB

UnoTel kræver blot, at der er aktivitet på abonnementet én gang pr. måned
(altså ét opkald eller én sms). Ellers koster det 10kr. pr. måned.

Fra : Anders

Dato : 22-05-07 07:51

Unotel kræver at man min. sender 2 sms'er om året, så det må være det
billigste på markedet idag.

Fra : BorreBoy

Dato : 22-05-07 08:17

"Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> skrev i meddelelsen
> Unotel kræver at man min. sender 2 sms'er om året, så det må være det
> billigste på markedet idag.

Øhh nej. UnoTel kræver det jeg skrev.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-05-07 12:52

BorreBoy skrev:

> Øhh nej. UnoTel kræver det jeg skrev.

Har de ændret politik også på dét område?

Før var det 2 sms'er hver halve år.
Hans

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-05-07 12:54

Hans Paulin (6310) skrev:

>Har de ændret politik også på dét område?

Ja

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-05-07 12:56

Ivan V. Klattrup skrev:

> Ja

Mein Gott - nu osse dét!
Hans

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-05-07 13:20

Hans Paulin (6310) skrev:

> Mein Gott - nu osse dét!

Det er da kun glædeligt. Da jeg forlod Unotel til fordel for
Telmore, så jeg i øjnene at jeg gik over til en lidt dyrere
udbyder. Nu kan jeg fryde mig over at Telmore igen er det
billigste tilbud af den art.

--
Bertel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-05-07 14:10

Bertel Lund Hansen skrev:

>Nu kan jeg fryde mig over at Telmore igen er det
>billigste tilbud af den art.

3 * 7,50 kr (telmore) er jo også billigere end 3 * 0,16 kr (unotel)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-05-07 22:44

Bertel Lund Hansen skrev:

> Det er da kun glædeligt. Da jeg forlod Unotel til fordel for
> Telmore, så jeg i øjnene at jeg gik over til en lidt dyrere
> udbyder. Nu kan jeg fryde mig over at Telmore igen er det
> billigste tilbud af den art.

For os er det stadig billigt.

Vi er gode til at ringe et kvartér af gangen til dem uden fastnet -
formedelst en daler

12 sms'er pr simkort pr. år er knap et par kroner - dét overlever vi osse
nok - og med Stones TimeTool til at minde om det har jeg noget at lave
en gang imellem

Vi har 2 løse simkort til når vi får gæster (fra udlandet) - så låner de
dem; derfor skal jeg sende en web-sms i ny og næ

Det er mere bare den salamimetode som UnoTel er begyndt med som p*sser mig
lidt af
Hans

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-05-07 17:28

On Tue, 22 May 2007 13:52:23 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Har de ændret politik også på dét område?
>
>Før var det 2 sms'er hver halve år.

Der er som sådan ikke noget krav om at man *skal* sende en sms. Man
bliver dog bare afkrævet et gebyr på 10 kr om måneden hvis der ikke er
nogen aktivitet på nummeret.
http://www.unotel.dk/betingelser.asp?id=1 punkt 2.17

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-05-07 22:46

Lars Christensen skrev:

> Der er som sådan ikke noget krav om at man *skal* sende en sms. Man
> bliver dog bare afkrævet et gebyr på 10 kr om måneden hvis der ikke er
> nogen aktivitet på nummeret.

Gad vide hvad de finder på næste uge!?
Hans