Uoriginal Media adapter til SE Z800i ?
Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 21-05-07 15:47

I følge SE producerer de ikke en "media adapter (eller hvad hulen den nu
hedder)" (det er sådan at man sætter på for at kunne bruge sine egne
høretelefoner), til Z800i. Men den kan købes til andre modeller.

Den består af : I den ene ende det stik som går ind i telefonen og i den
anden ende et hun-Jack stik, som du så kan sætte høretelefoner eller
højtalere til eller over til stereo-anlæget.

Mit spørgsmål er så dette er der nogen der ved hvor jeg kan købe denne
uoriginalt, som passer til Z800i, nu da SE ikke producerer denne?

Alternativt bliver jeg nød til at lave den selv, men det kommer ikke til at
se pænt ud(den med de 10 tommelfingre) :)

Jan Johansson

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 27-05-07 01:45

Slet ikke nogen der har et bud?

Jan Johansson

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 28-05-07 12:25

Nå men så må jeg jo lave den selv når der ikker er nogen der kan svare:(