Hukommelseskort til Nokia E65?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 21-05-07 12:39

Jeg har anskaffet mig en Nokia E65, så jeg vil nok i den kommende tid
komme med en del spørgsmål og kommentarer til den her i gruppen.

Der står i instruktionsbogen at man anvender »micro SD« kort til at
udvide hukommelsen i telefonen med. Der står endvidere at man skal
sikre sig, at de micro SD man køber, er kompatible med telefonen. Er
MICRO SD TRANS FLASH 2 GB« er kompatible med E65?

Claus

Fra : Per Brag

Dato : 22-05-07 18:16

Hej Claus !

Har en telefon magen til - og er meget tilfreds - også med
hukommelseskortet, som er fra Sandisk - så kort sagt - køb du bare det.

Per

Fra : martin.dahl@privatbo~

Dato : 29-05-07 10:58

Jeg bruger et 1 GB Kingston købt i Zitech for kr. 89,-. Jeg spurgte
Zitech om det samme, og de sagde, at det skulle man ikke bekymre sig
om.

Det virker fint (med TomTom's kort).

Hilsner
Martin