Hvilke Nokia'er har samme bundstik som 623~
Fra : Fly

Dato : 20-05-07 20:02

Hejsa!

Jeg skal have mig en ny mobil, men vil helst beholde det eksisterende
installationssæt i bilen, da det også basser til hjemmets øvrige
telefoner...

Hvilke Nokia'er har samme bundstik som 6230 og 6230i?

Det ser ud til at selve stillet i holderen i bilen kan skiftes, for der
kommer et hanstik fra den gemte "kontrolboks" og dette hanstik clipses fast
lige under holderen. I selve holderen er der så igen et hanstik, så der må
være en slags "mellemled" i holderen.

-Fly

Fra : Hauge

Dato : 20-05-07 21:03

Fly wrote:
> Hvilke Nokia'er har samme bundstik som 6230 og 6230i?

I hvert fald 6280, den har jeg selv, og bruger HF fra min gamle 6230'er.

Mvh Hauge

Fra : Karsten Andersen

Dato : 21-05-07 15:00

Sun, 20 May 2007 22:03:21 +0200, skrev Hauge, på 8 linier, i
<4650a98a$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

Så passer en 5500 også

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Daniel

Dato : 21-05-07 10:25

"Fly" <doktor_flyMONKEY@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilke Nokia'er har samme bundstik som 6230 og 6230i?

Nokia 6131 har også samme stik.... Men lige den model er nok ikke egnet til
dit håndfri, da telefonen så skal sidde på hovedet for at kunne sidde i
stikket...