Telmore: Viderestilling til udlandske numr~
Fra : Lars Wolos

Dato : 17-05-07 22:20

Hej,

jeg har lige prøvet at aktivere en ubetinget viderestilling på mit
Telmore-kort til et udlandsk nummer - fejl!
Er det slet ikke muligt? Hvorfor ikke?

f.eks.
**21*+49............#

mvh
Lars

P.S. Jeg er ikke i Danmark lige nu.

Fra : Preben Q

Dato : 18-05-07 09:37

"Lars Wolos" <news@wolos.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg har lige prøvet at aktivere en ubetinget viderestilling på mit
> Telmore-kort til et udlandsk nummer - fejl!

Muligvis opfanges dit forsøg af den udenlandske operatør som din mobil er koblet på.
Mon ikke de vil ordne det for dig hvis du ringer til telmore +45 70218900.
Det kommer de til at tjene tykt på hvis du får mange opkald.....

Fra : Lars Wolos

Dato : 20-05-07 16:20

"Preben Q" <nospam@se.kd> wrote:

> Muligvis opfanges dit forsøg af den udenlandske operatør
> som din mobil er koblet på.

Kan det da overhovedet lade sig gøre på TDC's net i DK?

> Det kommer de til at tjene tykt på hvis du får mange opkald.....

TDC tjener ikke nødvendigvis så meget på opkald _til_ udlandske
mobilnet, f.eks. Liechtenstein mobil +423663 (p.g.a. meget høje
interconnect omkostninger på ca. 2 kr. + moms).

United Mobile bruger f. eks. Liechtenstein mobil numre
http://www.united-mobile.com/cms/website/index.php?lang=12&idcatside=26
og tilbyder så til gengæld "Free incoming calls - No roaming costs
in over 80 countries" fordi de tjener så meget på opkaldene til
deres numre i Liechtenstein.

mvh
Lars