Hvilket format understøtter K800i
Fra : Jas

Dato : 17-05-07 15:34

Hejsa

Hvis jeg vil konverter noget film til min SE K800i, hvilket format er så
understøttet, hvilket bitrate osv...

Findes der på nettet en vejledning til hvordan man gør...og med hvilke
programmer...

Jan

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 17-05-07 17:10

"Jas" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> understøttet, hvilket bitrate osv...
>
> Findes der på nettet en vejledning til hvordan man gør...og med hvilke

clonedvd.net så downloader du klovn dvd trial for 14 dage og vælger mp4 for
sony psp

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 17-05-07 19:03

"Nikolaj Svendsen" <nikolaj@logtech.dk> skrev i en meddelelse

> "Jas" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> clonedvd.net så downloader du clone dvd trial for 14 dage og vælger mp4
> for sony psp

Selvfølgelig clone dvd trial version bitrate aner jeg ikke

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 21-05-07 16:35

"IMToo MPEG Encoder" kan lave de fleste formater om til MP4 Psp format, og
det er PSP format SE telefoner kører med. Så hvis du f.eks. har en film der
er optaget med MS MP4 format kører den ikke, hvis den overhovedet gør,
særligt godt i en SE telefon.

I IMToo, kan du selv indstille format, bitrate, opløsning, kvalitet osv.
Sågar indstille lydindstilligerne.

Jeg fik Madagasgar ned på 224Mb med god billede kvalitet og god lyd. Kan
selvfølgelig gøres mindre.

Drejer det sig om musik kan du bruge DBpowerAmp til at konvertere til MP4
musik, det sparer noget plads på dit kort og lyder som samme kvalitet.
F.eks. 196kbit mp3 konverteret til 96kbit mp4.

DBpowerAmp er freeware.

Jan Johansson