meddelagtighed i mord
Fra : Erling Hansen

Dato : 14-05-07 11:17

Hvis vi nu går helt tilbage til Schlüters tid og hans gerninger, og så
iøvrigt følger op på både folketings- og amtspolitikere....vil der så
være noget i vejen for at udsende en plakat à la de gamle amerikanske:
WANTED FOR MURDER etc. med et vellignende portræt af Schlüter og hans
efterfølgere? Med alle de advarsler som politikerne fik af de
faglige rådgivere, inden de begyndte på nedskæringerne inden for
psykiatrien, må de sikkert betegnes som meddelagtige i mord, når man
ser hvor mange mord der er begået af psykisk syge personer, som ikke
har fået hjælp nok.
Mvh
Erling

Fra : Egon Stich

Dato : 14-05-07 12:52

"Erling Hansen" <eh-dh@mail.dk> skrev i en meddelelse news:11791381080.0377002190110254@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> psykiatrien, må de sikkert betegnes som meddelagtige i mord, når man
> ser hvor mange mord der er begået af psykisk syge personer, som ikke

Du bør huske på, at for liberalister har alt en pris.
Og er fortjenesten stor nok, er selv mord lovligt.

MVH
Egon

Fra : Peter

Dato : 14-05-07 14:52

> [...]
> være noget i vejen for at udsende en plakat à la de gamle amerikanske:
> WANTED FOR MURDER etc. med et vellignende portræt af Schlüter og hans

Nu husker jeg faktisk det de sagde dengang nemlig at en hel masse psykisk
syge mennesker var blevet afhængige af medicin og at det var noget skidt,
jamen hvem kan dog være uenige med dem i det??.

> [...]
> psykiatrien, må de sikkert betegnes som meddelagtige i mord, når man
> ser hvor mange mord der er begået af psykisk syge personer, som ikke

Alle de der faglige rådgivere er i lommen på medicinal industrien, er man i
tvivl om det kan jeg henvise til skandalen på Amagersygehus hvor det viste
sig at de psykiatripatienterne havde en overdødelighed på 300% på grund af
at de blev overmedicineret med op til 15 gange de normerede mængder medicin.
Jamen Erling skal vi også retsforfølge psykiaterne og medicinalindustrien
for mord?.

Nu taler du iøvrigt om mord begået af psykiatripatienter. Kan du nævne mig
stastistikker eller konkrete tilfælde hvor såkaldt manglende "hjælp" med
sikkerhed kan siges at være årsagen til de mord der blev begået??. Kan du
garantere at de ikke hvade begået disse drab under alle omstændigheder. Jeg
undrer mig nemlig over at vi gentagne gange når vi ser drab begået af
sindslidene umiddelbart efter ugerningen ser en psykiater på TV fortælle at
kunne vi blot tvangsbehandle psykiatripatienterne, så kunne ulykkerne
undgås. Men så er det jeg spørger hvordan kan de vide førend en
undersøgelse er sat i værk?.

Fra : Erling Hansen

Dato : 14-05-07 15:39

Hvorfor fremsætter du dog ikke bare forslag om
at nedskære med yderligere 10% pr. år. Så får du
vel endelig din ønskede junglelov i funktion. Kan
du ikke selv se hvad det er for noget bavl du
fyrer af - dårlige undskyldninger for ikke at
ville se hvad der sker.
Erling

Fra : Peter

Dato : 14-05-07 16:01

> [...]
> vel endelig din ønskede junglelov i funktion. Kan
> du ikke selv se hvad det er for noget bavl du
> fyrer af - dårlige undskyldninger for ikke at

Fra : Tveskaeg

Dato : 14-05-07 17:28

On 14 May 2007 10:16:31 GMT, Erling Hansen <eh-dh@mail.dk> wrote:

> [...]
>psykiatrien, må de sikkert betegnes som meddelagtige i mord, når man
>ser hvor mange mord der er begået af psykisk syge personer, som ikke

Du har fat i god sag men du skal nok lige pudse 5 minutter mere på
argumenterne og den måde du formulerer dem på.

Held og lykke med det.