Shia-muslimsk irakisk parti (Sciri) ændrer~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-05-07 00:46

"Jesus-loves-you" skrev
6504 news:xQV0i.11$6h3.9@news.get2net.dk

> [ ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]
>

> Tjah ... Så må krigen jo komme med utallige døde osv. pga. religiøse
> fanatiske galninge. What a crazy world, my Lord ...

News:

=== citat start ===

SVT Text 148 Søn 13 maj (2007, CET) 01:04:39

(Værlden i korthet 12 Maj, 3(5))

Irak

Iraks ledande shiamuslimska parti
Sciri byter namn, vilket tolkas som
ett førsøk att distansera sig från
Iran. Hænvisningen till "den islamiska
revolutionen" slopas och partiet kal-
lar sig i fortsættningen Høgsta
islamiska irakiska rådet (Siic)

=== citat slut ====

Vi har INTET imod shia-muslimer...

ET-Break:
(2007-05-13, Sunday, CET 00:55:15, delay 0, 12/5 GMT 22:55:15)
- "Hørt."

I er jo mennesker, ligesom alle os andre og har derfor krav på de samme
rettigheder.

Dét, som det iranske præstestyre derimod har begået af forbrydelser, er ...

1. Forfølgelse og udryddelse af andre
2. Diktatur (modsat demokrati)
3. Stats-terrorismus
4. Trussel mod Verdensfreden (A-krig)

Og det kan vi som Verdenssamfund af gode gronde IKKE sidde overhørig...

CET 01:00:44, delay 0
- "Amen."

Og ET er åbenbart enig med os heri...

CET 01:01:38, delay 0
- "Friend."

En dansk filosof, Arno Victor Nielsen, skrev/sagde for nylig i Information
(ifølge Kristeligt Dagblad, 7. maj 2007, side 6), at ... "Politik handler om
at få sin vilje. Demokratiet er ikke en religion - det er et sæt
spilleregler, der er til for at undgå borgerkrig. ... "

Men for os, som har en religion, er det slet ikke tilladt at dyrke dette
magtbegær, fordi det jo i så fald er SHIRK (afgudsdyrkelse), apropos Jesu
Ord fra Matt. 4,8-10

Hvis mange af Jer i Irak tog disse ord lidt mere til efterretning, kunne
mange úskyldige menneskeliv være blevet sparet.

Ér du nu helt sikker på, du dersens fanatiske muslimske galning, at du i
Paradiset vil blive hædret for denne din såkaldte "vidunderlige"
selvmordsterrordåd på úskyldige ? - Har du nogen-som-helst garanti for dette
?...

01:38
- "Nej!"

Og havde det vitterlig været tilfældet, da ville jeg (og andre) tænke: "Det
var da i grunden en *mærkelig* URETFÆRDIG Guddom."

01:40
- "Listen to my voice."

-

Last file-OUTPUT:
6515 news:_Cm1i.88$of1.21@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6516

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-05-07 01:08

"Jesus-loves-you" skrev
6516 news:Jks1i.93$tX5.88@news.get2net.dk

[ ... ]
> ... Jesu

ET-Break:
(2007-05-13, Sunday, CET 01:55:2x-6, delay 0, 12/5 GMT 23:55:2x-6)
- "Ambassadør."

En ambassadør er udsendt til et andet rige med fuldmagt til at tale og
handle på sin regerings vegne...

CET 02:00
- "Amen."

Men ET sagde IKKE noget om fra *hvilke* "land" (eller rige) denne Jesus kom
fra. I Bibelen omtaler Jesus selv dette rige som Himmeriget, men på grund af
Liv-2 hypotesen kan der opstå *forvekslinger*, apropos Moderskibet (2304 km,
Åb. (Rev.) 21,16).

Men at de *godtager* ham som ambassadør (også på deres vegne) er (vist nok)
indlysende.

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6517